Jump to content

saints row 2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil saints row 2 kopen maar omdat ik een ps3 heb en geen xbox kan ik geen saints row 1 spelen

dus als ik aan saints row 2 begin snap ik niks van het verhaal kan iemand me het verhaal een beetje uitgebreid vertellen, dit zou ik echt waarderen

PS:kom alsjeblieftttttt niet met opmerkingen als de ZOEKFUNCTIE of als DIT HEEFT NIKS MET GTA TE MAKEN!

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

7

• FireFighter

6

• Rullez

2

• Carl-J

2

Geplaatst:

Dit had je beter in het games sectie moeten platsen, maar als ik me niet vergis heeft Saints Row 2 een nieuw verhaal?

Maar koop gewoon GTA IV.

Geplaatst:
Dit had je beter in het games sectie moeten platsen, maar als ik me niet vergis heeft Saints Row 2 een nieuw verhaal?

Maar koop gewoon GTA IV.

ik heb gta 4 al gekocht ik vind dat je te weinig kan doen de multiplayer is waardeloos dus ik wil saints row 2 kopen en ik heb een trailer gezien van saints row 2 en daar komt veel naarboven van saintsrow 1 en dat me topic hier niet hoort,sorry maar het is al te laat dus geef nou maar aub antwoord

Geplaatst:

Maar koop gewoon GTA IV.

Nee hoor het wordt een vervolg, want je begin bij deeltje 2 in het zieken huis. De gangs die je in deel 1 heb bestreden zijn nu weer de baas in de stad Stillwater. De bedoeling is om weer de baas te worden in de stad. Voor meer info of er Saints Row zowel deel 1 als deel 2 zou ik even op Insidegamer.nl kijken. Daar kan je impresies en genoeg reviews vinden. Zo kan je alles zelf duidelijk op een rijtje zetten.

Geplaatst:

Topic gecleaned en verplaatst naar het games forum. Schelden wordt niet getolereerd op dit forum.

Geplaatst:

Maar koop gewoon GTA IV.

Nee hoor het wordt een vervolg, want je begin bij deeltje 2 in het zieken huis. De gangs die je in deel 1 heb bestreden zijn nu weer de baas in de stad Stillwater. De bedoeling is om weer de baas te worden in de stad. Voor meer info of er Saints Row zowel deel 1 als deel 2 zou ik even op Insidegamer.nl kijken. Daar kan je impresies en genoeg reviews vinden. Zo kan je alles zelf duidelijk op een rijtje zetten.

je begint tog in deeltje 2 in een gevangenis :bonk:

Geplaatst:

Maar koop gewoon GTA IV.

je begint tog in deeltje 2 in een gevangenis :bonk:

Dat klopt ja en omdat jij in de gevangenis zit nemen de andere gangs de straten weer over. ;)

Geplaatst:
ik wil saints row 2 kopen maar omdat ik een ps3 heb en geen xbox kan ik geen saints row 1 spelen

dus als ik aan saints row 2 begin snap ik niks van het verhaal kan iemand me het verhaal een beetje uitgebreid vertellen, dit zou ik echt waarderen

PS:kom alsjeblieftttttt niet met opmerkingen als de ZOEKFUNCTIE of als DIT HEEFT NIKS MET GTA TE MAKEN!

Ik heb hetzelfde probleem.Ik wil Saints Row 2 ook voor de ps3 kopen maar kan geen saints row één spelen. Ik heb een site gevonden waar alle games staan. Kijk op www.insidegamer.nl (nederlandse game site). Verder zoek ik ook info over saints row. :cya:

Geplaatst:

Saints Row 2

Met Saints Row 2 bouwt Volition voort op het solide fundament van de eerste Saints Row. Meer en beter lijkt het motto te zijn, Een grotere spelwereld, die je op meer manieren kan verkennen met nieuwe voertuigen zoals motoren, jet ski’s en zelfs een vliegtuig. De mogelijkheid om je eigen personage en thuisbasis naar je smaak aan te passen moet er voor gaan zorgen dat jij de hoofdrol speelt in Saints Row 2. De game wordt verder langer, meer divers door de (niet verplichte submissies) en kan je ook nog eens co-op spelen. Ambitieuze plannen dus. In de herfst weten we of Saints Row 2 zijn beloften kan waarmaken en de keiharde concurrentie aankan met de andere free roaming games.

Bron:gamez.nl/Special-Saints-Row-2

Verschillen:

- Meer (nieuwe) voertuigen

- Grotere spelwereld

- co-op functie

- Diverser (geen verplichte submissies)

Verhaal (in het kort) Saints Row 1

De introductie tot het spel is kort maar krachtig. Loop je rustig over de straat in de stad Stilwater, wordt je opeens geconfronteerd met bendegeweld dat de stad teistert. Drie bendes, genaamd de Los Carnales, Vice Kings en de Westside Rollerz terroriseren de stad met hun geweld en criminele praktijken. Er is echter een vierde bende die de kop op steekt onder de leiding van de charismatische leider Julius. Deze man kom je dan ook tegen in het midden van het straatgeweld en hij vraagt jou om mee te komen naar de kerk, die als uitvalbasis dient van de Third Street Saints. Al snel wordt je, natuurlijk na een brute ontgroening, toegelaten tot de bende en treed Julius zijn plan om Stilwater over te nemen in actie. Uiteraard moet er begonnen worden met de wijk Saints Row, waarin momenteel nog de andere bendes regeren. Nadat je afrekent met deze schooiers en de wijk schoonveegt van ongenode gasten, kun je je vizier richten op de rest van Stilwater, dat opgedeeld is in 36 wijken die elk onder controle staan van de drie regerende bendes.

Bron: xboxworld.nl/review-saints-row

Saints Row 2

Het tweede deel van de franchise zal zich 15 jaar na Saints Row afspelen. De feiten spelen zich nog steeds afin Stilwater er heerst nog altijd chaos in de fictieve stad. In Saints Row 2 zal Stilwater de helft zoveel groter zijn dan 15 jaar eerder, ten tijde van Saints Row. Jouw taak om van de Saints opnieuw de grootste gang te maken.

Bron: 9lives.be/games/saint-s-row-2

Doel: (opnieuw) Grootste gang worden. Ik denk niet dat het noodzakelijk is om Saint Row (1) binnenste buiten te kennen. uiteindelijk draait het om het zelfde principe, maar dan wat uitgebreider: Grotere spelwereld, nieuwe voertuigen enz. Met toevoeging dat nu ook de pc-bezitters en de PS3 fans dit spel kunnen gaan bemachtigen.

Geplaatst:
Saints Row 2

Met Saints Row 2 bouwt Volition voort op het solide fundament van de eerste Saints Row. Meer en beter lijkt het motto te zijn, Een grotere spelwereld, die je op meer manieren kan verkennen met nieuwe voertuigen zoals motoren, jet ski’s en zelfs een vliegtuig. De mogelijkheid om je eigen personage en thuisbasis naar je smaak aan te passen moet er voor gaan zorgen dat jij de hoofdrol speelt in Saints Row 2. De game wordt verder langer, meer divers door de (niet verplichte submissies) en kan je ook nog eens co-op spelen. Ambitieuze plannen dus. In de herfst weten we of Saints Row 2 zijn beloften kan waarmaken en de keiharde concurrentie aankan met de andere free roaming games.

Bron:gamez.nl/Special-Saints-Row-2

Verschillen:

- Meer (nieuwe) voertuigen

- Grotere spelwereld

- co-op functie

- Diverser (geen verplichte submissies)

Verhaal (in het kort) Saints Row 1

De introductie tot het spel is kort maar krachtig. Loop je rustig over de straat in de stad Stilwater, wordt je opeens geconfronteerd met bendegeweld dat de stad teistert. Drie bendes, genaamd de Los Carnales, Vice Kings en de Westside Rollerz terroriseren de stad met hun geweld en criminele praktijken. Er is echter een vierde bende die de kop op steekt onder de leiding van de charismatische leider Julius. Deze man kom je dan ook tegen in het midden van het straatgeweld en hij vraagt jou om mee te komen naar de kerk, die als uitvalbasis dient van de Third Street Saints. Al snel wordt je, natuurlijk na een brute ontgroening, toegelaten tot de bende en treed Julius zijn plan om Stilwater over te nemen in actie. Uiteraard moet er begonnen worden met de wijk Saints Row, waarin momenteel nog de andere bendes regeren. Nadat je afrekent met deze schooiers en de wijk schoonveegt van ongenode gasten, kun je je vizier richten op de rest van Stilwater, dat opgedeeld is in 36 wijken die elk onder controle staan van de drie regerende bendes.

Bron: xboxworld.nl/review-saints-row

Saints Row 2

Het tweede deel van de franchise zal zich 15 jaar na Saints Row afspelen. De feiten spelen zich nog steeds afin Stilwater er heerst nog altijd chaos in de fictieve stad. In Saints Row 2 zal Stilwater de helft zoveel groter zijn dan 15 jaar eerder, ten tijde van Saints Row. Jouw taak om van de Saints opnieuw de grootste gang te maken.

Bron: 9lives.be/games/saint-s-row-2

Doel: (opnieuw) Grootste gang worden. Ik denk niet dat het noodzakelijk is om Saint Row (1) binnenste buiten te kennen. uiteindelijk draait het om het zelfde principe, maar dan wat uitgebreider: Grotere spelwereld, nieuwe voertuigen enz. Met toevoeging dat nu ook de pc-bezitters en de PS3 fans dit spel kunnen gaan bemachtigen.

Kijk, dat is informatie!! Bedankt!! Nu weet ik het 90% zeker dat ik het ga halen, nog één ding voor mij :D ,

Hoe is de polite en kan je zelf ''politietje spelen'' spelen? :puh: Dat kon je in gta San andreas goed. En zijn er cheats?

Bedankt alvast :D:cya:

Geplaatst:

en is het zo dat je zelf je eigen poppetje kan maken? zoals sims?

Geplaatst:

ja je kan je eigen poppetje maken dus als je met een dikke gangsta rasta neger wilt spelen kan dat (of iets anders mag ook) en ja zoals de sims

Geplaatst:
Als je begint met de game, zul je zelf een karakter kunnen maken, van gezicht tot kleding, van hoe je beweegt en praat, enzovoorts:

"Daarnaast is het mogelijk om een compleet eigen karakter te maken. Dit element zit zelfs in het verhaal. Doordat je gezicht in het laatste deel onherkenbaar is verminkt, moet je via plastische chirurgie een nieuw laten maken. En dat gaat heel ver. Zo kan je bepalen hoe je eruit ziet, hoe je jezelf kleedt en hoe je beweegt, praat, gebaart en je wapen houdt. Daarnaast zal je eveneens je eigen bende aan jouw wensen kunnen aanpassen."

Bron

Geplaatst:

Ik zal het eens goed vertellen, wel in een spoiler.

In Saints Row 1 is het de bedoeling om de stad over te nemen, als je dat gedaan hebt blijkt dat Julien ( de baas van de Saints ) je verraden heeft. Hij werkt namelijk met de politie, dus is het je taak in Saints Row 2 om Julien te vermoorden. Je moet deel 1 dus wel uitgespeeld hebben, zelf zien is veel leuker. Of kijk even op youtube.[/font]

Geplaatst:

maar kan je ''politietje spelen'' :puh: . In san andreas kon je dat echt goed. Als je weet wat ik bedoel. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...