DenkaanHenk Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Saints Row gaat meer om de fun en om de gangsters, er zijn weer andere mogelijkheden dan in GTA. Je kan in deel 2 bijvoorbeeld rioolwater op mensen spuiten, wat in geen één GTA deel kan.
FireFighter Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Saints Row gaat meer om de fun en om de gangsters, er zijn weer andere mogelijkheden dan in GTA. Je kan in deel 2 bijvoorbeeld rioolwater op mensen spuiten, wat in geen één GTA deel kan. Aha.. Vet!! Bewerkt: 3 juli 2008 door thegtaman
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik zal het eens goed vertellen, wel in een spoiler.In Saints Row 1 is het de bedoeling om de stad over te nemen, als je dat gedaan hebt blijkt dat Julien ( de baas van de Saints ) je verraden heeft. Hij werkt namelijk met de politie, dus is het je taak in Saints Row 2 om Julien te vermoorden. Je moet deel 1 dus wel uitgespeeld hebben, zelf zien is veel leuker. Of kijk even op youtube.[/font] Uhmm, eentoevoeging, Die twee die je redden in het begin, die twee zijn politieagenten, alleen weet ik niet wat er op de einde met die bleekscheet gebeurde, die neger staat dan boven op de brug en te kijken hoe die boot ontplofde en hoe je erop stierf.[/font] Later,
DenkaanHenk Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Jou poppetje sterft niet op die boot, je hoort hem nog weg zwemmen als je goed luistert. Anders kun je niet 15 jaar later in een gevangenis wakker worden he, Saints Row is geen horror game.
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Jou poppetje sterft niet op die boot, je hoort hem nog weg zwemmen als je goed luistert. Anders kun je niet 15 jaar later in een gevangenis wakker worden he, Saints Row is geen horror game. Ik had dat filmpje geskipt, maar wat wel klote is, dat als je die missie start, dat je savegame opnieuw moest loaden, en ik had een paar missies gedaan, en niet gesaved, dus die was ik weer kwijt. Gelukkig kon je nog de 100% halen. Later,
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Dat zijn echte Saints Row bugs, Saints Row stinkt wel van de bugs. Hopelijk deel 2 niet.
Scarface92 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Saints Row gaat meer om de fun en om de gangsters, er zijn weer andere mogelijkheden dan in GTA. Je kan in deel 2 bijvoorbeeld rioolwater op mensen spuiten, wat in geen één GTA deel kan. Kijk, dat zou gewoon leuk zijn geweest als dat bij GTA IV zou kunnen. Alhoewel SR geen slecht spel is heb ik toch liever GTA. Maar kwa mogelijkheden is Saints Row gewoon veel beter!
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Alleen het is wel kut dat het vliegen eruit gehaald is, want niet alle Xbox 360 bezitters hebben een hardeschijf. Toen die tijd waren ze nog niet zo ver in de technologie.
FireFighter Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 In Saints Row 2 kan je wél vliegen hoor. Kijk maar op www.insidegamer.nl
FireFighter Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Weet ik, had het over deel 1. ow, sorry
frankyyguy Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik wil saints row 2 kopen maar omdat ik een ps3 heb en geen xbox kan ik geen saints row 1 spelendus als ik aan saints row 2 begin snap ik niks van het verhaal kan iemand me het verhaal een beetje uitgebreid vertellen, dit zou ik echt waarderen PS:kom alsjeblieftttttt niet met opmerkingen als de ZOEKFUNCTIE of als DIT HEEFT NIKS MET GTA TE MAKEN! ik heb zelf ook een ps 3, maar ik snap het verhaal een beetje door de missies op youtube te bekijken. probeer dat is, das nog beter dan het verhaal te horen van een ander
frankyyguy Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Saints Row gaat meer om de fun en om de gangsters, er zijn weer andere mogelijkheden dan in GTA. Je kan in deel 2 bijvoorbeeld rioolwater op mensen spuiten, wat in geen één GTA deel kan. Kijk, dat zou gewoon leuk zijn geweest als dat bij GTA IV zou kunnen. Alhoewel SR geen slecht spel is heb ik toch liever GTA. Maar kwa mogelijkheden is Saints Row gewoon veel beter! gta iv en saints row 2 zijn allebij leuk, Het zijn allebij verschillende ideeën. in saints row 2 gaat het om een imperium op te bouwen en je eigen gang en je charracter te custimizen. Gta IV gaat om goede graphics en realisme waar alles effect heeft op wat jij doet. Het is maar net waar je interesses liggen. Aangezien ik dit allebij leuk vind wil ik óók saints row 2. Jammer dat je dit allemaal niet in 1 game hebt. (Natuurlijk wordt de game dan veel te groot)
DenkaanHenk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Hopen dat het in de toekomst wel allemaal in één spel zit, over 10 jaar ofzo. Als de PS5 er is.
JasonStatham Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Dat zijn echte Saints Row bugs, Saints Row stinkt wel van de bugs. Hopelijk deel 2 niet.Jammer genoeg heeft de developer Volition al bekend gemaakt dat de game niet geheel bugvrij zal zijn. Een speciale team die Quality Assurance heet werkt al een lange tijd aan het verwijderen van deze bugs. Maar de producer heeft al verteld dat ze niet allemaal verwijderd zullen/kunnen worden. Erg jammer natuurlijk. Maar goed, er bestaat geen die ook geheel bug-vrij is. Bewerkt: 14 juli 2008 door GTA-fan2
Recommended Posts