yvea0 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Heey iedereen! ik wil een paar autos op het vliegveld van los santos zetten, maar ik heb geen idee hoe dit moet:P Ik begrijp snel dingen;) wat is de simpelste manier om die er te zetten? Voor San andreas groetjes:D Het liefst dmv IPL Bewerkt: 29 juni 2008 door yvea0 Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ga naar gtagarage.com en download daar de laatste versie van IPL Helper van x-men, het is handig om daarna even langs heel sa te gaan en overal waar je autos wilt spawnen zorg je ff dat je de coords weet van die plek en die zet je dan in je txt bestandje. Als je hiermee klaar bent moet je een ipl file openen en dan alle coords erin zetten met de auto, als je klaar bent moet je een nieuwe game starten en als het goed is spawnen ze dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.