mem0 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 zoals het hier boven staat granaten of molotiv cocktail. Ik wil graag weten welke ik moet nemen want ik vind ze alle 2 goed maar je kan niet alle 2 bij dragen. Als je een reactie geeft wil ik wel weten waarom dat antwoord. ALVAST BEDANKT Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Beetje vaag topic maar ik kies zelf voor granaten. Het duurt wel ff wat langer voordat ze afgaan, maar die explosie is beter dan die vuurbal van Molotov. En zeker met MP zijn Molotov niet echt handig, want het duurt nogal lang voordat de vijanden dan dood gaan. Zie ook: WikiGTA Molotov Zie ook: WikiGTA Grenade Bewerkt: 29 juni 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 zoals het hier boven staat granaten of molotiv cocktail. Ik wil graag weten welke ik moet nemen want ik vind ze alle 2 goed maar je kan niet alle 2 bij dragen. Als je een reactie geeft wil ik wel weten waarom dat antwoord.ALVAST BEDANKT Als je bv. een groot groep mensen wil doden vind ik de granaat beter, want die geeft een grotere knal dan de molotov. De molotov is ook niet helemaal handig want meestal staan menneke's niet in groepjes maar zijn ze een beetje verdeeld, maar als ze toch redelijk dicht op elkaar liggen, dan raakt die molotov ze ook niet. Daarom is de granaat wat beter. Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Granaat wint, want die is beter, je kunt er sneller dingen mee opblazen, en een molotov duurt het even voordat een auto ontploft. Granaat is wel bijna 3x zo duur. Later, Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ja mee eens granaat is beter. Ik heb nou wel ff Molotov omdat ik zin heb om er mee te kloten.. The Police get burned Reageren
mem0 Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 oke bedankt ik vind het wel leuk om tegen de politie te kloten als er een achtervolging is daarom vroeg ik het. Heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.