Jump to content

HELP!


mem0

Recommended Posts

zoals het hier boven staat granaten of molotiv cocktail. Ik wil graag weten welke ik moet nemen want ik vind ze alle 2 goed maar je kan niet alle 2 bij dragen. Als je een reactie geeft wil ik wel weten waarom dat antwoord.

ALVAST BEDANKT _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje vaag topic maar ik kies zelf voor granaten. Het duurt wel ff wat langer voordat ze afgaan, maar die explosie is beter dan die vuurbal van Molotov. En zeker met MP zijn Molotov niet echt handig, want het duurt nogal lang voordat de vijanden dan dood gaan.

Zie ook: WikiGTA Molotov

Zie ook: WikiGTA Grenade

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

zoals het hier boven staat granaten of molotiv cocktail. Ik wil graag weten welke ik moet nemen want ik vind ze alle 2 goed maar je kan niet alle 2 bij dragen. Als je een reactie geeft wil ik wel weten waarom dat antwoord.

ALVAST BEDANKT _O_

Als je bv. een groot groep mensen wil doden vind ik de granaat beter, want die geeft een grotere knal dan de molotov. De molotov is ook niet helemaal handig want meestal staan menneke's niet in groepjes maar zijn ze een beetje verdeeld, maar als ze toch redelijk dicht op elkaar liggen, dan raakt die molotov ze ook niet. Daarom is de granaat wat beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...