~> GizmO <~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Hallo. =) Ik heb sinds vrijdag mijn nieuwe computer, ik alles beetje installeren enzo. Wil ik gaan gamen, doet me microfoon het niet. Dus ik kijken wat het is, ah gevonden bij het volume regeling menu stond me mic op dempen. (Vakje aangevinkt) Dus ik uitvinden en verder gaan naar ventrilo op via "setup"(Het optie menu zegmaar) mijn microfoon te testen. En toen deed hij het weer niet. Blijkt dus dat elke keer dat ik een game start, of dat optie menu in ga (verder heb ik nog niet getest waarbij het nog meer gebeurd) , dat hij automatisch dat dempen weer aanvinkt. Heeft iemand heeft ervaring mee en/of een oplossing? Dan heb ik nog een probleem, ik heb nu een tijdje cod4 geprobeerd te spelen, en na een tijdje freezde het scherm en kon ik niks meer doen. Mensen zeiden dat het misschien de kaart te heet werd, maar deze word tijdens het gamen gemiddeld 63 graden, en dat lijkt mij niet te veel. Dus wat kan dit zijn? En dan nog een laatste kleine vraag, als ik met msn mijn email wil bekijken opent hij dat in Internet explorer 7, en ik zou dit graag willen openen in Firefox (vanuit mijn msn). Waar en hoe kan ik dit instellen? Alvast bedankt!!! >>> Door Thundercover: Titel aangepast. <<< Bewerkt: 29 juni 2008 door ~> GizmO <~ Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Je laatste vraag weet ik wel, je moet FireFox instellen als je standaard browser dan doet hij het wel. Reageren
marcootje Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Je laatste vraag weet ik wel, je moet FireFox instellen als je standaard browser dan doet hij het wel. nee, dat werkt niet (in ieder geval niet bij mij) alles opent in firefox behalve windows live mail ik neem trouwens aan van de titel dat het daarover gaat dit komt omdat IE en WLM allebei van microsoft zijn, en dan vinden ze het natuurlijk leuk om het in hun eigen browser op te starten... en omdat ik IE haat ben ik dus overgestapt naar gmail, maar dat is offtopic Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Je laatste vraag weet ik wel, je moet FireFox instellen als je standaard browser dan doet hij het wel. nee, dat werkt niet (in ieder geval niet bij mij) alles opent in firefox behalve windows live mail ik neem trouwens aan van de titel dat het daarover gaat dit komt omdat IE en WLM allebei van microsoft zijn, en dan vinden ze het natuurlijk leuk om het in hun eigen browser op te starten... en omdat ik IE haat ben ik dus overgestapt naar gmail, maar dat is offtopic Klopt idd, ook als je FF als standaard browser instelt komt je alsnog in in IE. Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 O sorry dan, ik dacht dat het werkte. Dan zul je het dus toch met IE moeten doen, helaas. IE zuigt namelijk ernstig... Reageren
marcootje Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 oplossing: download Mozilla Thunderbird (ja, van dezelfde makers als Firefox) en maak een Gmail-account aan. Dan stel je ff wat dingen in bij Thunderbird en dan heb je Gmail of Thunderbird. Daarna download je even de extensie "MinimizeToTray", die verplaatst Thunderbird naast het klokje als je op het kruisje drukt. Als je hetzelfde account (gmail) op windows live messenger wilt gebruiken, kun je dat hier doen volgens mij Dit heb ik gedaan en ik ben er heel tevreden mee succes Marco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.