Sjorszzz Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hallo, Als ik op internet ga en ik wil een site openen dan duurt dit soms wel 10 minuten! En vaak komt er te staan de pagina kan niet worden weergegeven! Internet is dus gewoon heel traag, ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. Ik heb zelfs internet explorer opnieuw geinstalleerd maar dit helpt ook niet. En het ligt bijna zeker aan internet want voor de rest werkt wel alles prima en snel op m,n PC. Alleen als ik op internet ga word hij heel extreem traag. Hier kan ik nou zo kwaad om worden dat hij niet doet wat hij moet doen!!! Het heeft me ook 45 minuten gekost om dit topic hier te kunnen plaatsen! Dus wie kan mij helpen? Of weet wat het probleem is? Alvast bedankt. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik denk dat het aan je internet provider ligt... Niks aan te doen dus. Als het langer dan 1-2 dagen duurt kan je proberen contact met je provider op te nemen. Ik zelf heb er heel soms last van, of dat in ene het hele internet plat ligt. Na een paar uur doet alles het weer gewoon. Zou best kunnen dat er iets is of dat ze bezig zijn. Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Scan je PC eens met Tuneup Utilities 2007. Als het downloaden heel erg sloom gaat: Start IE > Extra > Opties > Tabblad algemeen > Browsergeschiedenis > Verwijderen > En delete al je cookies enz. Als je thuis meerdere PC's hebt kan je kijken of die ook sloom zijn. Neem anders, zoals Global al zei, contact op met je provider. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Het is al een dag zo erg. Maar soms doet hij het wel normaal maar dan een paar minuten later doet hij weer bijna niks! Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Het is al een dag zo erg.Maar soms doet hij het wel normaal maar dan een paar minuten later doet hij weer bijna niks! Heb je de bovenstaande informatie/tips van Gangsta al geprobeerd? Merk je het ook aan je antivirus? Bijv. Update is sloom? Anders kan je toch beter proberen om contact op te nemen met je provider. Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Als je meerdere pc's hebt bij je thuis kan je kijken of het alleen bij jouw pc voorkomt of ook bij andere pc's. Gebruik je trouwens, voor jouw pc, gebruik van draadloos internet of ben je met een kabel aan het internet verbonden? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Er zijn diverse dingen waar het aan kan liggen. Ik noem er een paar: Harde schijf vol Draad loos internet Virus(sen) Je internet provider licht doet het even niet meer... Te veel mensen op de site, wordt internet soms ook sloom van Als de bovenstaande dingen niet het geval is, neem dan op met je internet provider. Succes verder! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Als je je modem continu aan hebt staan, zet die ook even uit. Als je hem dan weer aandoet wil die vaak wel weer normaal functioneren. Reageren
Jarno Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand anders bij je thuis aan het downloaden en/of uploaden is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.