Jump to content

Fifa 08 Creation Master

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag de Fifa 08 Creation Master gedownload, en heb deze meteen even gebruikt.

Na het gebruiken ervan heb ik Fifa even opgestart om te kijken of het gewerkt had, maar toen kreeg ik dit te zien toen ik een potje wilde spelen:

fifa08probleemxw5.png

Dit probleem heb ik bij alle gamemodes, maar het rare is dat het spel niet vastloopt en ook geen error aangeeft (Alleen als ik het potje ook daadwerkelijk start).

Ik heb de Creation Master gelijk maar even verwijderd, maar waarschijnlijk zitten er nu dus bestanden uit de CM in het spel, al weet ik niet waar.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of me kunnen helpen?

Geplaatst:

Je kunt proberen om alles een keertje helemaal te verwijderen van je computer. Daarmee bedoel ik dus de Creation Master én Fifa 08. Verwijder ook alle bestanden uit Mijn Documenten die met Fifa te maken hebben (maak back-ups als dat nodig is!), en installeer alles dan een keer opnieuw. Dan heb je van alles een schone installatie, misschien werkt het dan wel goed. ;)

Geplaatst:
Je kunt proberen om alles een keertje helemaal te verwijderen van je computer. Daarmee bedoel ik dus de Creation Master én Fifa 08. Verwijder ook alle bestanden uit Mijn Documenten die met Fifa te maken hebben (maak back-ups als dat nodig is!), en installeer alles dan een keer opnieuw. Dan heb je van alles een schone installatie, misschien werkt het dan wel goed. ;)

Mja, dat was ik in eerste instantie ook wel van plan, maar als ik het doe via Uninstall dan loopt de boel vast (Wat voorheen niet het geval was).

En ook als ik het via Software doe blijft de boel hangen. :{

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb precies hetzelfde ik ging stadion maken zodat ik veel kon verdienen nu geeft ie precies hetzelfde aan.

ik ga dat schone installatie proberen want bij mij werkt die uninstall nog wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...