bart12345 Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik ga gta wel kopen voor € 12.50 is dat een goede keus ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik ga gta wel kopen voor € 12.50is dat een goede keus ? Alleen als je belooft om er geen enkele kras op te gaan maken. Reageren
bart12345 Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik ga gta wel kopen voor € 12.50is dat een goede keus ? Alleen als je belooft om er geen enkele kras op te gaan maken. Oke ! dan haal ik hem snel weer thuis! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Cyclische redundantiefout is enkel en alleen een fout van de eigenaar van de DVD-rom. Meestal zit er dan een scheur in, of in ieder geval is hij beschadigd. Ik heb al vaak meegemaakt dat dit gebeurde omdat de dvd-rom in het boekje van SA bewaard werd. Mocht dat het geval zijn, raad ik je ten zeerste aan om gewoon een lege CD- of DVD-romhoesje te gebruiken, want in dat boekje van SA gaan ze vaak kapot. Anders heb je kans dat je snel weer een kapotte DVD hebt. Overigens is het bij deze fout zo dat je geen problemen hebt met spelen, alleen met installeren. Wat je dus kunt doen is de nieuwe DVD-rom gebruiken om hem te installeren, die veilig opbergen, en de oude gebruiken om het te spelen. Blijft je nieuwe versie in ieder geval goed als je hem nog eens moet installeren. Reageren
bart12345 Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik heb een idee! ik ga morgen naar de gameshop. en ik koop daar gta instaleer hem. en dan speel ik hem op mijn eigen disc en breng het spel terug en zeg dat sa niet leuk was goed idee of niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.