Puma Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) #%**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_ Splinter Cell Goggles**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_Auteur: PumaVervangt: Night Vision Goggles**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_DOWNLOAD**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_Enjoy . Bewerkt: 29 juni 2008 door Puma Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hou het eens rustig jongen, je produceert mods als een machine man . Goede textures, leuk gevonden. Of heb je het model geconverteerd? In ieder geval weer een mod voor je verzameling . Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Leuk gedaan Puma, zoals Stefan al zei: mooie textures, passen perfect Reageren
Puma Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Neuh, heb gewoon een plaatje van het vooraanzicht van die goggles van google genomen, als blueprint gebruikt en wat dingen uitgetrokken, 3d gemaakt etc. Voor mijn doen is het een lowpoly model, minder dan 3000 poly's namelijk. Het is dus niet geconverteerd . Reageren
Timske Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Wooow, Puma jij maakt hier denk ik zowat de meeste mods de laatste tijd Ik vind het er goed uitzien Reageren
J-star Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik weet het wel zeker timske KUTGW Puma! Puma The Mod Machine Reageren
ikt Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Eumg. Volgens mij zijn er aan het eind van de vakantie zon 1000 Puma-mods xD Wel mooi werk Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 En weer een leuke mod. Ik heb toevallig vanochtend nog Splinter Cell op mijn xbox gespeelt. Wat nog leuker zou zijn is als je ook een Sam Fisher (dat is die gast die je speelt in splinter cell) player moddel en texture gaat maken. Dan kan je als een echte Sam Fisher midden in de nacht mensen de keel door snijden. Reageren
js007 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 je kan ook zijn sneeuw kleren naa maken en zijn zwarte pak met z'n gedjets in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.