Olifantje-- Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik kom niet uit de missie Dam and Blast. Iedere keer lukt het me maar niet om bij de Carona te komen. Iemanmd tips? Hartelijk dank! Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik denk dat je te gehaast bent en zo heel steil naar boven wil vliegen, dit helpt niet. Ga met je vliegtuig rustig aan naar boven, dus niet meteen vol gas recht naar boven: de motor zal dan gaan stotteren en soms zal je dan alleen maar naar beneden gaan. Als je op dezelfde hoogte als die van de corona bent, zal het driehoekje (dat naar boven of beneden wijst, afhankelijk of je lager of hoger dan de corona bent) in een vierkantje veranderen. Link: WikiGTA pagina Reageren
Olifantje-- Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Ja, dat deed ik ook, maar kwam continue iets te kort. Maar ik zal het proberen. Al gehaald! Bewerkt: 29 juni 2008 door Olifantje-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.