Jump to content

alle snapshots

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 49 snapshots maar de 50e mis ik.

mijn gallery is een zootje nu,helaas..

is er een code om ze allemaal te krijgen?? :N

Geplaatst:

Nee, (helaas) niet.

Je hebt twee mogelijkheden. Allereerst de makkelijkste, vereiste is wel dat je hem op de PC hebt, maar daar ga ik vanuit aangezien je een Gallery hebt. Dat is het programmaatje SAMA, die je kan vinden in mijn bijlage. Daarmee kan je je savegame laten onderzoeken welke Snapshot je nog mist. Dit is niet schadelijk voor je savegame.

De tweede manier is gewoon alles nog een keer afgaan, door een kaartje van WikiGTA uit te printen en af te strepen. Dit duurt echter veel langer, en raad ik je daarom ook niet aan.

Succes. ;)

SAMA.zip

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kom ik op de PC bij mijn gemaakte foto's?

EDIT: zelf al gevonden in de userfiles

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst: (bewerkt)
Hoe kom ik op de PC bij mijn gemaakte foto's?
Eerst moet je ervoor zorgen dat foto's die je ingame met een camera maakt ook worden opgeslagen op je PC. Ga hiervoor naar het hoofdmenu:

• Options
  • Display Setup
  • Store Gallery Photos > deze moet op 'ON' staan, als deze op 'OFF' staat worden de foto's niet opgeslagen.

Maak dan je foto's en ga naar de map waar ook je savegames staan: (Mijn) Documenten > San Andreas User Files, in deze map staat dan ook de map Gallery en daar staan je ingame foto's. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...