Jump to content

ik zit met een probleem

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik Mis 4 Oesters wat kan ik daar aan doen

Gewoon weer alle vindplaatsen opzoeken en kijken waar ze liggen. Kost wel veel moeite maar dan heb je ook wat;)

Geplaatst:

Gewoon weer alle vindplaatsen opzoeken en kijken waar ze liggen. Kost wel veel moeite maar dan heb je ook wat;)

dat is het nou ik kan ze niet vinden

Geplaatst:

dat is het nou ik kan ze niet vinden

Beter kijken.

Geplaatst:

Mits je het spel op de PC hebt, raad ik je SAMA aan. Dit is een programma dat als het ware je savegame 'leest' en alle missende dingen voor de 100% toont, waaronder de Oysters. Het programma valt hier te downloaden. Let op dat je het eerst moet uitpakken!

Geplaatst:
Mits je het spel op de PC hebt, raad ik je SAMA aan. Dit is een programma dat als het ware je savegame 'leest' en alle missende dingen voor de 100% toont, waaronder de Oysters. Het programma valt hier te downloaden. Let op dat je het eerst moet uitpakken!

balen dat ik het p ps2 heb

Geplaatst:

balen dat ik het p ps2 heb

Mischien kijk je niet diep genoeg, of soms zitten ze achter een paar dingen verstopt, je moet dan gewoon heel goed kijken als je bij een vindplaats bent

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb twee mogelijkheden:

- Je kunt het kaartje van Unmountable Tijmen uitprinten en dan alle plaatsen langsgaan en als je er eentje als hebt moet je de stip wegkruisen en dan weet je ook meteen waar de gemiste zijn.

- Als je ARMAX (Action Replay MAX) hebt kun je je Savegame plaatsen en een aanvraag doen of mensen de Savegame willen doen en dan ben je verder.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en een tip voor Printen Bij WikiGTA.org:

1. Ga naar de Kaart die je wilt printen.

2. Klik in de werkbalk op Bestand

3. Klik op Pagina-Instelling

4. Je moet dan kijken naar de 2 Blaadjes.

5. Er staat er 1 recht en 1 liggend klik op liggend.

6. Klik op OK

7. Klik in de Werkbalk op het Print-icoontje

Sla de Kaart nooit op! Dan heb je er geem stipjes meer staan die zijn er overheen gezet.

Nu Kun je als het goed is printen anders moet je op WikiGTA een beetje rondzoeken naar het printen.

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb twee mogelijkheden:

- Je kunt het kaartje van Unmountable Tijmen uitprinten en dan alle plaatsen langsgaan en als je er eentje als hebt moet je de stip wegkruisen en dan weet je ook meteen waar de gemiste zijn.

- Als je ARMAX (Action Replay MAX) hebt kun je je Savegame plaatsen en een aanvraag doen of mensen de Savegame willen doen en dan ben je verder.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en een tip voor Printen Bij WikiGTA.org:

1. Ga naar de Kaart die je wilt printen.

2. Klik in de werkbalk op Bestand

3. Klik op Pagina-Instelling

4. Je moet dan kijken naar de 2 Blaadjes.

5. Er staat er 1 recht en 1 liggend klik op liggend.

6. Klik op OK

7. Klik in de Werkbalk op het Print-icoontje

Sla de Kaart nooit op! Dan heb je er geem stipjes meer staan die zijn er overheen gezet.

Nu Kun je als het goed is printen anders moet je op WikiGTA een beetje rondzoeken naar het printen.

Je kan ook een screen maken en die in paint openen, zo raak je die stipjes ook niet kwijt.

Ik weet alleen niet of je de hele kaart dan hebt.

Bewerkt: door gaman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...