Jump to content

video editing programma's

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand goeie video editing programma's die bovendien gratis zijn, en professioneler dan windows movie maker?

ik hoor het graag, ElBarto

Geplaatst: (bewerkt)

Sony vegas is een goed programma. Het vergt wat handigheid om het onder de knie te krijgen maar het is veel profressioneler dan movie maker. Het is niet gratis.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Ulead Video Studio, is een kei handig, fijn en mooi programma. Lijkt een beetje op Windows Movie Maker maar dan met meerdere opties :puh: Je kan een gratis trial downloaden :D

Geplaatst:

Ik kan je natuurlijk ook even assisteren ^_^ Bovendien heb ik een tijd geleden een lijst van zelf gemaakte tutorials opgesteld, die je in de Master Tutorial List kan vinden.

Geplaatst:

Wat ook een mooi programma is is Pinnacle Studio. Dit programma gebruik ik ook en ik ben zeer tevreden. Dit programma is helaas ook niet gratis maar het is stukke beter dan Windows Movie Maker.

Geplaatst:

Ik vind zelf Showbizz DVD 2 heel goed. Maar het is soms ook wel is irritant met invoegen etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...