iron eagle Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 wie speelt r tibia ik vind t op gta sanandreas en 3 na de beste game evr Reageren
Darts Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 hwb het gespeeld , maar die servers die vol zijn is irritant en heb geen zin om te betalen, bovendien wordt het na een tijdje saai, als je alle steden bent afgereisd. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Wat is dat? Hetzelfde als Runescape of zo? Bewerkt: 9 augustus 2005 door BeatboxGamer Reageren
Timotees Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ja, zoiets alleen is runescape 3d en tibia niet Reageren
vincent M Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 tibia is wel mooier ik vin runescape zo raar je kan gewooon door elkaar heen lopen man bij runescape Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Kan je dan eens een screenie plaatsen van tibia ? Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Only_gino ik heb even voor je op google gezocht: Zoals ik zie vindt ik runescape veel mooier, daar is het 3D en de graphics zijn een stuk mooier, van de inhoud van Tibia weet ik niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.