Jump to content

Random Characters


Scarface92

Recommended Posts

Beste leden!

In GTA IV zijn er verschillende >Random Characters<. Daarvoor kun je (zij)missie's doen.

Als ik GTA IV heb uitgespeeld ga ik daar aan beginnen. Alleen heb ik als enigste >Ivan vermoord<, omdat ik in het begin van de storyline nog niet wist dat het één van de random characters was. Is dat een probleem?

En welke missie's moet je voor Ivan doen? Btw, zou iemand een kaartje kunnen maken/zoeken waar alle characters opstaan? Alvast bedankt. 0_0

Mvg,

GrandTheftTwanO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Hey GrandTheftTwanO,

Het is helemaal geen probleem dat je Ivan hebt vermoord. De missies van Ivan, Cherise, Clarence en Jeff zijn niet verplicht voor de 100% omdat je deze mensen kunt vermoorden in missies.

Je vraagt ook nog hoe de missie gaat van Ivan. Op WikiGTA staat dit op de pagina van Ivan Bytchkov:

Ivan heeft zijn leven veranderd en is een nieuwe job als "money lender" begonnen (geldschieter). Niko helpt hem met het innen, bij enkele personen die niet willen betalen.

En het kaartje van de random characters kan ik je ook nog geven ;):

post-14488-1214759046_thumb.jpg

(Kaartje van supercheats.com. Klik voor ware grootte.)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey GrandTheftTwanO,

Het is helemaal geen probleem dat je Ivan hebt vermoord. De missies van Ivan, Cherise, Clarence en Jeff zijn niet verplicht voor de 100% omdat je deze mensen kunt vermoorden in missies.

Je vraagt ook nog hoe de missie gaat van Ivan. Op WikiGTA staat dit op de pagina van Ivan Bytchkov:

Ivan heeft zijn leven veranderd en is een nieuwe job als "money lender" begonnen (geldschieter). Niko helpt hem met het innen, bij enkele personen die niet willen betalen.

En het kaartje van de random characters kan ik je ook nog geven ;):

post-14488-1214759046_thumb.jpg

(Kaartje van supercheats.com. Klik voor ware grootte.)

aaah eidelijk hoef ik ze niet te zoeken

echt handig zo'n kaart thx :tu::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...