Jump to content

Elizabeta's medicijnen


Wienish

Recommended Posts

Hey GTA'ers,

ik zit in de knoop nu, nadat ik vanochtend een bui kreeg om missies te doen.

Ik zit momenteel op bijna 33% omdat ik veel lol heb, en geen zin had in

missies. Ik heb zo te zien alle missies al gedaan die ik kan doen naast die

van Elizabeta. Ik zal dus echt verder moeten met Elizabeta.

De missie gaat als volgt:

Je moet naar een oud ziekenhuis bij een parkeerplaats op Colony Island

(een eilandje tussen Broker en Algonquin). In dat ziekenhuis liggen medi-

cijnen die Elizabeta nodig heeft. Helaas zit het hele ziekenhuis vol met

mensen die niet geven om een leven minder op deze aardbodem. Ze willen

je dan ook maar al te graag dood hebben. Ik kom zelf niet verder dan het

gangpad, ik word zowat na 5, 6 mensen neergeknalt. Heeft iemand tips?

Mvg,

Alex

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het vast en zeker over de missie The Snow Storm. Ik moet toegeven deze missie kans soms wel eens problemen opleveren. Zorg dat je voor je deze missie start, een volle ring health en armor hebt. Een Aussault Rifle en een SMG zijn ook aangeraden. Wanneer je alle mensen buiten hebt uitgeschakeld, moet je op je gemakje naar binnen gaan. Kijk boven je als je geen vijand ziet staan op het dak. Baan je dan een weg door de gang, hierbij kunnen eventueel granaten erg handig zijn. Blijf ook steeds naar boven kijken, want daar zal je dacht ik minstens twee vijanden zien staan. Wanneer je de drugs voor Elizabeta, in de rugzak hebt opgehaald, komt het moeilijke stuk. Je hebt een Wanted Level 3 en de politie stormt het oude ziekenhuis binnen. Je kan nu het volgende het best doen: Loop door de gang, gewoon voorbij elke agent, zonder te schieten. Hier heb je geluk bij nodig dat ze je niet dood schieten. Je kan wanneer je buiten bent, naar het water lopen waar zich een boot bevindt en hiermee kan je aan de politie ontsnappen. Wanneer je ze kwijt bent zet de boot dan terug aan land en breng de Coke naar Little Jacob om de missie af te ronden en om met een minder leuke verassing geconfronteerd te worden.

Tip: Ga niet voorbij de agenten lopen als een gek, wanneer je Health zo goed als leeg is. Zorg dat je op zen minst nog een stukje Body Armor over hebt.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eerlijk gezegd gewoon die mannetjes dood allemaal doodschieten, inclusief de pliesie. Wat ook handig is als je Dwayne als vriend hebt, die kan je 2 gangster sturen en de helpen je. Dat kan al heel veel schelen hoor!

En als je bij de drugs bent dan ligt daar nog wat body-armor. Die zou ik laten liggen want de politie is echt het moeilijkst. Schiet ze allemaal neer, ben je bijna dood, pak de body-armor.

Over het gangpad wat je bedoelt: Kijk goed naar de radar, daar wijst een pijltje naar boven en er staan een paar mannetjes op je te schieten. Bij het gangpad wat je dan krijgt zijn er ook wat mannetjes, als je een granaat hebt gooi die, is zeer handig. Anders moet je gewoon veel cover zoeken en ga steeds een stukje verder, ben je dichtbij die gasten, pak je shotgun en laat ze hun laatste sigaretje roken.

Ik hoop je geholpen te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Tip:

loop rond het ziekenhuis, probeer eerst nog wat mensen neer te sniperen die je kan zien, loop ongezien om het ziekenhuis tot je een stukje hek ziet dat open is, dan loop je naar rechts en zie je een ladder aan de muur, klik erop en je ziet 2 mensen op het dak die op je schieten of met de rug naar je staan (schiet ze natuurlijk dood) probeer dan nog voor de zekerheid andere gastjes te vermoorden, nadat je de coke hebt spring op het tafeltje waar de coke zat en spring dan weer en dan zit je op het dakje, ga dan proberen wat politie te vermoorden die in de weg zitten zijn er genoeg weg om naar een auto te gaan pakje natuurlijk een auto en je probeert politie weg te krijgen (lukt het niet) tip: ga naar de metro en loop hele rails af tot je van politie af bent (deed ik perongeluk omdat ik tegen auto knalde en uit vooruit knalde en ging toen via metro rails politie kwijt te raken

als het goed is moet dit lukken :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Svenie: Ik heb het inderdaad over de Snowstorm missie. (de naam schoot me daarstraks niet te binnen)

@ Jellybee: ik heb Dwayne neergeschoten geloof ik, kreeg keuze: of Playboy X of Dwayne meen ik...[/font]

@ AXIO: Politie is geen probleem, daar zijn cheats voor :$ (ja ik cheat, nee ik heb er geen problemen mee, nee ik vind het geen spelbederf)

Alledrie bedankt,

ik ga morgenochtend eens een poging wagen, als ik zin heb...

Edit: Gelukt! Dank jullie hartelijk :)

Btw: Have a heart was ook simpel :puh:

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

@ Svenie: Ik heb het inderdaad over de Snowstorm missie. (de naam schoot me daarstraks niet te binnen)

@ Jellybee: ik heb Dwayne neergeschoten geloof ik, kreeg keuze: of Playboy X of Dwayne meen ik...[/font]

@ AXIO: Politie is geen probleem, daar zijn cheats voor :$ (ja ik cheat, nee ik heb er geen problemen mee, nee ik vind het geen spelbederf)

Alledrie bedankt,

ik ga morgenochtend eens een poging wagen, als ik zin heb...

hier een paar tips van wikigta als het tog niet lukt :Y

Voorzie jezelf van een goed arsenaal aan wapens. Zorg voor wat kogels voor een SMG, een Shotgun en een eventuele Assault Rifle.

Buiten zal er een Combat Shotgun tegen de muur staan, en één van de twee gangsters buiten heeft er ook eentje. Pak deze zeker op: hij is zeer handig.

Een 3 sterren wanted level afschudden is vrij moeilijk. Probeer uit de cirkel te komen door straten in te slaan waar geen politie is. Wat ook handig kan zijn is gebruik maken van de Pay 'n' Spray. Het werkt heel goed, maar je kan dit alleen doen wanneer de politie je niet naar binnen ziet gaan. Een mogelijke tip zou kunnen zijn om, nadat je uit het oude ziekenhuis komt, in de Bobcat te springen. Deze pick-up truck is niet de snelste, maar gaat toch redelijk snel en is bovendien erg stevig. Druk op start en zet de Waypoint op de Pay 'n' Spray in Purgatory, Algonquin. Rij er zo snel als je kunt heen en probeer onderweg je achtervolgers af te schudden. Wanneer ze je toch weten te volgen sla je een paar straten voor de Pay 'n' Spray een straat in en veroorzaak je een klein ongeluk zodat de politie geblokkeerd is. Rij dan snel de Pay 'n' Spray in om je auto te laten overspuiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...