Nissan Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Welke van de cheats op wikigta beschadigen de 100% niet? Zet er een hoofdletter X voor please. Wapenset 1 Wapenset 2 Wapenset 3 $250000,= Maximum armor Maximum health Verhoog wanted level, meer politie achter je aan Nooit wanted level, geen politie achter je aan Rellen Voetgangers vallen je aan Voetgangers hebben wapens Voetgangers volgen je Zelfmoord Voertuig cheats Spawn Rhino Spawn Trashmaster Vernietig alle auto's in de buurt Auto's hebben meer grip op de weg Agressief verkeer Alle verkeerslichten staan op groen Alle voertuigen zijn zwart Alle voertuigen zijn chrome Start drive-by Weer cheats Zonnig Helder Bewolkt Regen Mist Overige Cheats Multiplayer unlocks Multiplayer unlocks Multiplayer unlocks Multiplayer unlocks Snellere tijd Snellere gameplay Slomere gameplay Reageren
Miek Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik denk alle cheats,omdat dit al gezegt werd,maar bij GTA III,GTA VC en GTA SA kan je niet de 100% halen met cheats. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Cheats als bv Alle auto's zijn chrome of zwart beschadigde volgens mij niet de 100%. Daarom extra navraag omdat ik wel de 100% wil halen. Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Ze beschadigen allemaal, Geloof je me niet? Test het maar uit zal ik zeggen Als je 1 cheat al gebruikt kan je al niet meer 100% ^krijgen Bewerkt: 7 juli 2008 door Patos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.