Wauzie Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Hallo GTA-fans. Ik heb een oud project bijgepoetst en er een mod van gemaakt. Het gaat hier om een stunt eiland in Vice City. Dit stunt eiland heet, vrij vanzelfsprekend , 'Wauzie's Stunt Island'. Meer informatie kunnen jullie op mijn website lezen. Wauzie's Stunt Island Downloaden kan je de mod op mijn site of op GTAgames.nl. Ik hoop dat jullie de mod leuk vinden en ik wens jullie veel speelplezier!!! Bewerkt: 29 juni 2008 door Wauzie Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 VET Wuazie _0_. EN helemaal zelf gemaakt . Ziet er fantastisch uit. Het enigste wat opgemerkt moet worden is de belichting. Maarja, VC he... Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Vet om nog een nieuwe goede VC mod te zien. Keep it up Wauzie. Reageren
Wauzie Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 VET Wuazie _0_. EN helemaal zelf gemaakt . Ziet er fantastisch uit. Het enigste wat opgemerkt moet worden is de belichting. Maarja, VC he... Haha ja , maargoed, het is een mod die stamt uit mijn modding tijd van Vice City. Belichting speelde toen geen nog niet echt een rol bij gta vc . Maargoed, het gaat om het stunten . Veel plezier! Reageren
Jarno Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Oude tijden herleven . Erg goed werk Wauzi :-) . Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 VET Wuazie _0_. EN helemaal zelf gemaakt . Ziet er fantastisch uit. Het enigste wat opgemerkt moet worden is de belichting. Maarja, VC he... Niks aan de belichting doen, dat maakt VC zo geniaal. Dit geeft me gewoon zo'n goed gevoel van binnen. door deze rotzooi ben ik ooit begonnen met modden, toen was het tenminste nog leuheuk. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 @ Martijn, sommige mensen willen wel belichting . Maar het gaat me vooral om de gameplay lijkt me. Als jullie me nu excuseren, ik ga m'n VC disk halen . Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Eigenlijk ben ik afgestapt van het modden van GTA, maar dit is eigenlijk wel een reden om GTA Vice City voor één keer te modden Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 kan ik hem over ultimate vice city modden? knap werk hoor. Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 kan ik hem over ultimate vice city modden?knap werk hoor. Nee, dat kan niet. Je kan het wel proberen, maar grote kans dat hij het óf niet doet óf je bent Ultimate Vice City kwijt. Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik zal et nu uittesten. wie weet vervangen de mods elkaar en is er geen probleem. kan ik hem over ultimate vice city modden?knap werk hoor. Nee, dat kan niet. Je kan het wel proberen, maar grote kans dat hij het óf niet doet óf je bent Ultimate Vice City kwijt. het kan dus wel fantastische mod trouwens! Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 kan ik hem over ultimate vice city modden?knap werk hoor. Zoals Galiorix al zegt, deze mod overschrijft je Vice City bestanden, hij voegt niks toe. Maar ik zou wel even backuppen, voordat je de installatie uitvoert. Het kan altijd zijn dat er een paar bestanden niet meer matchen zoals dat hoort en dat zit je met een 'broken' Vice City. . Suc6 in ieder geval Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Wel leuk dat er weer eens een Vice City mod uit komt. Vice City was tog de allerbeste gta uit de hele reeks. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Maar er was toch ook altijd een ander stunt eiland? iig, het lijkt er verdomd veel op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.