DenkaanHenk Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik heb wat vragen over Saints Row: - waneer krijg ik de mansion van de rode spaanse gangsters? - binnen hoeveel procent heb je het verhaal van Saints Row uitgespeeld? Ben nu op 25 %, en ik doe alleen zijmissies om respect te verdienen voor nieuwe missies. - waar en hoe kan ik auto's tunen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze 3 vragen. Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Ik heb wat vragen over Saints Row:- waneer krijg ik de mansion van de rode spaanse gangsters? - binnen hoeveel procent heb je het verhaal van Saints Row uitgespeeld? Ben nu op 25 %, en ik doe alleen zijmissies om respect te verdienen voor nieuwe missies. - waar en hoe kan ik auto's tunen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze 3 vragen. 1.De mansions krijg je wanneer je alle Strongholds en missies voor/tegen die gang hebt gedaan. 2. zou ik niet weten, sorry, maar omdat je eerst zijmissies moet doen voor respect, is dit denk ik gewoon 100%. 3. Bij de Steeksleutel, waar deze zijn weet ik niet, maar er is er eentje bij de Demolition Derby. Hier is ook een autodealer. Later, Bewerkt: 29 juni 2008 door FerryN Reageren
SWYV Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 1) na enkele missie krijg jij van de gang 3rd Street Saints waarbij jij kan kiezen om 3andere gans verhaallijn te volgen en ze uitroeien, kies de rode teken aldus Los Carnales en laatste missie van Los Carnales is dat jij in een auto zit met johnny dacht ik en op luchthaven een vliegtuig dat wou ontsnappen maar jij moet die vliegtuig kapot maken, als het gelukt is dan is er een filmpje en dan krijg jij die huis als een kado 2) ik zou ook niet weten, heb daar nooit op opgelet 3) bij die steeksleutel, als je auto nog kapot is herstel die dan eerst, als het mooi eruitziet onbeschadigd wacht dan even en jij krijgt een melding dat jij hem kan tunen (is al van in het begin van spel al verkrijgbaar) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Oke bedankt allebei, nog een paar vragen: - wat zijn Strongholds? - Hebben de Saints ook een Crib waarin je kunt saven? - Krijg je als je vijandelijke gangsters kilt respect erbij? Dank. Reageren
SWYV Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 - als ik strongholds vertaalt met babelfish: bolwerken, hmm maar ik weet het niet - ja 3th street Saints heeft er een Crib waarbij jij kan saven + die kerk daar kan jij ook saven - ja is toch logisch Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Dus je hoef geen Strongholds ofzo te doen als je een mansion wil overnemen? Laat maar, heb Saints Row al uitgespeeld. Het was focking vet. Bewerkt: 1 juli 2008 door DenkaanHenk Reageren
Harrison Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) - Als je alle Strongholds hebt voltooid van Los Carnales - Zonder alle zijmissies zou je ongeveer 80% moeten zitten als je de storyline hebt voltooid - Je hebt verschillende tuning shops in Stillwater, kijk op de map Als mensen het nog niet weten . Bewerkt: 10 juli 2008 door Harrison Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Saints Row is inmiddels al meer dan een week uitgespeeld , maar toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.