Jump to content

wat kun je allemaal doen met het nummer 911?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af of het mogelijk is om bijv. een brand te laten blussen door de brandweer als je 911 hebt gebeld?

En kun je ook eerst iemand neer slaan en dan 911 bellen en dan die gene laten helpen door een ambulance?

Of als je in elkaar geslagen word 911 bellen om de politie te laten komen?

Ik heb dit geprobeerd maar ze reageren niet op me en gaan weer weg na een paar sec.

Wie weet hoe dit zit? :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vroeg me af of het mogelijk is om bijv. een brand te laten blussen door de brandweer als je 911 hebt gebeld?

En kun je ook eerst iemand neer slaan en dan 911 bellen en dan die gene laten helpen door een ambulance?

Of als je in elkaar geslagen word 911 bellen om de politie te laten komen?

Ik heb dit geprobeerd maar ze reageren niet op me en gaan weer weg na een paar sec.

Wie weet hoe dit zit? :cya:

Als je politie belt komen ze je helpen als je zelf niks doet, maar meestal rent de andere dan weg. Brandweer blust volgens mij de brand wel en als je een ambulance belt en je bent zelf ver dood dan helpen ze je en krijg je weer leven en volgens mij helpen ze ook andere, maar dat weet ik niet zeker.

Bewerkt: door G-up94
Geplaatst:

Bij mij is het ook het zelfde dan laat ik een auto ontploffen en dan staat hij in de brand bel ik 911 en brandweer dan komt die wagen stapt die vent uit en loopt een rondje om de wagen en rijdt dan weer weg

Geplaatst:

Politie: Helpt je als je wordt 'aangevallen'.

Ambulance: Ze komen kijken en gaan dan weer weg, of ze zorgen dat je health weer vol wordt, heb ik overigens nog noooit gehad...

Brandweer: Komen en kijken en gaan dan weer weg, branden worden ook niet geblust zoals in andere GTA's

Geplaatst:

de ambulance: die geeft je weer volle leven als je bijna dood bent voor een prijsje.

politie: helpt als je word aangevallen.

brandweer: is gewoon om een firetruck te krijgen want ze doen verder niks.

Geplaatst:

bij een ambulance helpen ze soms wel is andere als ze bijna dood zijn en als je zelf nog weing leven heb helpen ze jou ook maar dan moet je wel blijven staan anders helpen ze je niet ^_^

Geplaatst:

Jammer dat ze niet je vrienden komen helpen als je belt. want zelf kun je wel cheats gebruiken maar maten waar je mee bent niet, dus zou 911 wel handig zijn in dat geval. ^_^

Geplaatst:
Jammer dat ze niet je vrienden komen helpen als je belt. want zelf kun je wel cheats gebruiken maar maten waar je mee bent niet, dus zou 911 wel handig zijn in dat geval. ^_^

Volgens mij werken die nummers zoals 911 in multiplayer niet hoor :)

en qua singleplayer characters weet ik het niet. Waarschijnlijk niet

Geplaatst:
de ambulance: die geeft je weer volle leven als je bijna dood bent voor een prijsje.

Ik had nog amper leven, bel ik ambulance, komt ie aanrijden, rijd over Niko's tenen heen, en de prijs voor volle leven was 785$, dan betaal ik liever 1$ voor een hamburger.

Oplichters.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had nog amper leven, bel ik ambulance, komt ie aanrijden, rijd over Niko's tenen heen, en de prijs voor volle leven was 785$, dan betaal ik liever 1$ voor een hamburger.

Oplichters.

Niet goed - geld terug service van GTA :) (Gewoon neerschieten)

En als er mensen achter je aan zitten, en je belt 911, rennen ze meteen weg :clown: Dus kun je ze beter naar een politieauto lokken, en daar in mekaar worden geslagen. Dan arresteert de politie de ruziemakers :clown:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

als je auto het niet meer doet moet je ff 911 bellen ;)

alleen bellen :D en je auto rijd weer:D

niet als die al ontploft is he;)

Geplaatst:

jekan ook voor backup bellen als je in in politie wagen zit

dat heb ik ten minste gehoord en k heb het nooit zelf geprobeert

:cya:

Geplaatst:

Volgens mij werken die nummers zoals 911 in multiplayer niet hoor :)

en qua singleplayer characters weet ik het niet. Waarschijnlijk niet

in multiplayer kan je zulke nummers niet bellen, omdat je anders ook kon cheaten :puh:

@hierboven

klopt, maar niet via je telefoon, maar via de politie pc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...