Jump to content

Trainer wertk niet!

Recommended Posts

Geplaatst:

Help!!!

geen enkele trainer en/of garage editor werkt bij mij op GTA SA.

misschien heeft iemand een oplossing!

Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb je Waarschijnlijk Versie 2 die kun je niet modden en trainers zijn eigenlijk ook mods

zo kun je zien of je V2 of V1 hebt:

Ga eerst naar: C:/Program Files/Rockstar Games/Data/Script

Kijk naar het bestand Script

Is het

---->> 568 KB = V1

---->> 562 KB = V2

Of je start GTA:SA en zet het op PAUZE en kijk rechtsonder als er niks staat kun je gewoon modden.

Maar het kan ook zijn dat je de Trainer verkeerd gebruikt. want trainers moeten open staan tijdens het spelen.

als je V2 hebt heb ik hier V1 files voor je maar dan moet je nieuw game beginnen als je dat niet wilt moet je GTA downgraden het is een installatie programma die het heel simpel uitlegt.

In de Bijlage zitten de normale V1 files

EDIT:Ik zal de files eind morgen weer verwijderen dus wees snel!

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
Dan heb je Waarschijnlijk Versie 2 die kun je niet modden en trainers zijn eigenlijk ook mods

Is het

---->> 568 KB = V1

---->> 562 KB = V2

Of je start GTA:SA en zet het op PAUZE en kijk rechtsonder als er niks staat kun je gewoon modden.

Maar het kan ook zijn dat je de Trainer verkeerd gebruikt. want trainers moeten open staan tijdens het spelen.

als je V2 hebt heb ik hier V1 files voor je maar dan moet je nieuw game beginnen als je dat niet wilt moet je GTA downgraden het is een installatie programma die het heel simpel uitlegt.

Ik heb het bestand gedownload en ik heb versie 2, maar ik snap je nog niet helemaal. volgens mij probeer je te zeggen dat:

Je in V2 niet kan modden (en dus geen trainers kan gebruiken), tenzij je weer downgrade naar V1 (met het door jou bijgegeven bestand). Maar als je downgrade naar V1 zul je helemaal opnieuw moeten beginnen met het spel.

Klopt dit?

Geplaatst: (bewerkt)

Is het

---->> 568 KB = V1

---->> 562 KB = V2

Hier klopt niet veel van volgens mij :puh:

Je moet ten eerste al niet kijken naar de grootte van de 'script.img', dit is namelijk voor de versie van je savegame die je moet spelen.

De tweede methode die je geeft is wel goed (dit is die voor 't modden), maar heeft eigenlijk geen invloed. Trainers zijn aanvullingen, geen modificaties. Je kunt dus met V1.01 en V2.00 (de versies waarmee je niet kunt modden) gewoon trainers gebruiken.

Dan zie ik het volgende:

De V1 files die je geeft zijn alleen voor de savegames, niet voor het modden. De patch wel, maar die heeft hier niet mee uit te staan (trainers zijn immers aanvullingen).

Dan is mijn vraag aan de topicstarter hoe hij de trainer gebruikt en welke trainer hij gebruikt.

@ hierboven: Je kunt de versies gewoon negeren, die hebben niets met trainers uit te staan, trainers zijn aanvullingen..

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Is het

---->> 568 KB = V1

---->> 562 KB = V2

Hier klopt niet veel van volgens mij :puh:

Je moet ten eerste al niet kijken naar de grootte van de 'script.img', dit is namelijk voor de versie van je savegame die je moet spelen.

De tweede methode die je geeft is wel goed (dit is die voor 't modden), maar heeft eigenlijk geen invloed. Trainers zijn aanvullingen, geen modificaties. Je kunt dus met V1.01 en V2.00 (de versies waarmee je niet kunt modden) gewoon trainers gebruiken.

Dan zie ik het volgende:

De V1 files die je geeft zijn alleen voor de savegames, niet voor het modden. De patch wel, maar die heeft hier niet mee uit te staan (trainers zijn immers aanvullingen).

Dan is mijn vraag aan de topicstarter hoe hij de trainer gebruikt en welke trainer hij gebruikt.

@ hierboven: Je kunt de versies gewoon negeren, die hebben niets met trainers uit te staan, trainers zijn aanvullingen..

Nou eigenlijk ben ik al langer met dit probleem bezig, en heb dus eigenlijk alle trainers en garage editors zo'n beetje wel uitgeprobeert.

Maar bij allen heb ik altijd de trainer in map gestopt van GTA, en ik heb altijd de trainer en GTA SA tegelijk opengehad.

Alle trainers gaven geen kick als ik de sneltoetsen indrukte, behalve één, dat was de GTA SA trainer +113 van ene zekere Virus of CrazyVirus, deze trainer reageerde zeer laat en gaf vaak (bijna altijd) de vekeerde optie. Bijv.: als je om een Hunter vroeg kreeg je na ong. 30 sec. een Ambulance voor je staan.

Ook de garage editors deden nooit wat en gaven nooit een auto in de garage.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...