mollerpunker Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 hey als ik een save game wil installeren lukt dit niet... ik krijg hem niet in de game. ik installeer hem in gta user file in mijn documenten maar hij doet dan niets. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Er zijn twee versies (voor de savegames dan) van GTA San Andreas in omloop. Je kunt met V1 geen V2 savegames spelen, en andersom ook niet. Je kan zien welke versie je hebt door naar het bestand 'script.img' in de map 'data\script' in je GTA San Andreas-map te kijken. Kijk naar de grootte: Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Nu je weet welke versie je hebt moet je van die versie savegames downloaden. Links - V1 Storyline savegames 100% savegame Links - V2 Storyline savegames 100% savegame Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Als je .scm mods hebt geinstalleerd moet je zelf een aanvraag doen met deze code [b]Missie:[/b] Missienaam of 100% [b]Mods:[/b] Welke .scm Mods [b]Cheaten:[/b] Ja/Nee [b]Cheaten Ja:[/b] welke Cheats [b]Overige:[/b] Overige Info over de Savegame En anders: ------>> ZIE TOPIC HIERBOVEN Plaats je Aanvraag in het Savegame Aanvraag Forum Bewerkt: 29 juni 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.