Jump to content

Derrick/Francis


AXIO

Recommended Posts

Ik moest kiezen tussen derrick en francis en heb francis gesniperd[/font] maar nu vraag ik me af of het wel de goede keus was

-francis politie

-derrick gek?

nadat ik francis had vermoord[/font] kan ik niet meer met de taxi naar me safehouse

of als ik derrick bel is hij er niet

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt op deze pagina zien wat voor gevolgen de keuzes hebben die je in het spel hebt gemaakt. Als je Francis vermoordt is er geen verschil merkbaar in de game, maar als je Derrick vermoordt kun je naar Francis bellen om je wanted level te laten verdwijnen (wat echter ook mogelijk is als je Kiki als vriendin hebt).

Het lijkt me sterk dat je niet meer naar je savehouse kan met de taxi. Dat is gewoon een kwestie van een waypoint op je map zetten, in een taxi stappen en als bestemming jouw waypoint kiezen. Dan zou je gewoon naar je savehouse moeten kunnen. Ook is het gewoon mogelijk om je savehouse te kiezen in de lijst met plaatsen waaruit je kunt kiezen als je eenmaal in de taxi bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt op deze pagina zien wat voor gevolgen de keuzes hebben die je in het spel hebt gemaakt. Als je Francis vermoordt is er geen verschil merkbaar in de game, maar als je Derrick vermoordt kun je naar Francis bellen om je wanted level te laten verdwijnen (wat echter ook mogelijk is als je Kiki als vriendin hebt).

Het lijkt me sterk dat je niet meer naar je savehouse kan met de taxi. Dat is gewoon een kwestie van een waypoint op je map zetten, in een taxi stappen en als bestemming jouw waypoint kiezen. Dan zou je gewoon naar je savehouse moeten kunnen. Ook is het gewoon mogelijk om je savehouse te kiezen in de lijst met plaatsen waaruit je kunt kiezen als je eenmaal in de taxi bent.

dan laad ik spel opnieuw en vermoord ik derrick wel[/font] aangezien de familie toch niet boos word op me ofso
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt op deze pagina zien wat voor gevolgen de keuzes hebben die je in het spel hebt gemaakt. Als je Francis vermoordt is er geen verschil merkbaar in de game, maar als je Derrick vermoordt kun je naar Francis bellen om je wanted level te laten verdwijnen (wat echter ook mogelijk is als je Kiki als vriendin hebt).

Het lijkt me sterk dat je niet meer naar je savehouse kan met de taxi. Dat is gewoon een kwestie van een waypoint op je map zetten, in een taxi stappen en als bestemming jouw waypoint kiezen. Dan zou je gewoon naar je savehouse moeten kunnen. Ook is het gewoon mogelijk om je savehouse te kiezen in de lijst met plaatsen waaruit je kunt kiezen als je eenmaal in de taxi bent.

dan laad ik spel opnieuw en vermoord ik derrick wel[/font] aangezien de familie toch niet boos word op me ofso

De familie geeft zelf ook niet al te veel om Francis. Your choice.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt op deze pagina zien wat voor gevolgen de keuzes hebben die je in het spel hebt gemaakt. Als je Francis vermoordt is er geen verschil merkbaar in de game, maar als je Derrick vermoordt kun je naar Francis bellen om je wanted level te laten verdwijnen (wat echter ook mogelijk is als je Kiki als vriendin hebt).

Het lijkt me sterk dat je niet meer naar je savehouse kan met de taxi. Dat is gewoon een kwestie van een waypoint op je map zetten, in een taxi stappen en als bestemming jouw waypoint kiezen. Dan zou je gewoon naar je savehouse moeten kunnen. Ook is het gewoon mogelijk om je savehouse te kiezen in de lijst met plaatsen waaruit je kunt kiezen als je eenmaal in de taxi bent.

dan laad ik spel opnieuw en vermoord ik derrick wel[/font] aangezien de familie toch niet boos word op me ofso

De familie geeft zelf ook niet al te veel om Francis. Your choice.

Idd, daarom heb ik ook besloten om Francis te vermoorden.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

De McReary's weten toch niet dat jij Derrick of Francis vermoord hebt, want ze blijven gewoon contact met je houden. Sterker nog, welke keuze je ook maakt, je blijft missie-opdrachten krijgen.

Ik heb Francis laten leven, omdat hij makkelijk is met wanted-level e.d. En dan kan je wel zeggen dat je dat ook kan doen met een vriendin, klopt, maar dan moet je die "relatie" wel onderhouden. Daar had ik geen zin in, en aan Derrick heb je toch niets. :puh:

Over dat safehouse, daar kan je altijd heen. Zoals Froodooo het al zegt, dat kan met het "waypoint", maar het kan ook gewoon door in die lijst te selecteren. Er is geen verschil in safehouse als je die keuze maakt, zoals bij de keuze Dwayne of Playboy X.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...