kamranoi Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 ik snap er geen ene reet van. man hij is helemaal onduidelijk probeer iets te maken wat duidelijk is. 3/10 kamranoi Reageren
Miek Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Er zijn niet veel effecten aan,maar je ziet wel een mooi uitgeknipte render en een mooie effectieve achtergronden.OK,ik kan zelf ook geen mooie sigs maken,maar ik mag toch wel commentaar geven hé 6/10 Reageren
Arthis Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Wow, jij word echt goed! die achtergrond. echt waanzinning. Ik vind dat de bg van deze op sommige achtergronden van GFX-Master ( ) Dizzeee lijken! Kijk wel uit dat je zijn stijl niet ript De render is niet mooi en er moeten meer effecten. Ook kan je een nieuwe kleur proberen in te brengen, die goed matcht met die andere rode kleur. De sig zelf is niet zo heel goed, maar met name de rechterkant van je background vind ik prachtig! Keep It Up! Reageren
KJF Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Er zit hier nog een wit naar zwarte gradient map overheen, ik zal zo ff de versie zonder de map te showen EDIT: Bewerkt: 2 juli 2008 door KJF Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Dat is ook niet zo goed en aub doe er die gradientmap weg of ik doe het xD En we zien dat je er maar 10min aan hebt gewerkt 4/10 Wow, jij word echt goed! die achtergrond. echt waanzinning. Ik vind dat de bg van deze op sommige achtergronden van GFX-Master ( ) Dizzeee lijken! Kijk wel uit dat je zijn stijl niet ript De render is niet mooi en er moeten meer effecten. Ook kan je een nieuwe kleur proberen in te brengen, die goed matcht met die andere rode kleur.De sig zelf is niet zo heel goed, maar met name de rechterkant van je background vind ik prachtig! Keep It Up! Dude jij moet nog veel leren Een gfx master Hij moet nog veel leren maar ik heb het gevoel dat hij over een maandje even goed is als dizzee Omdat hij elke week toch 3sigs maakt en zo leer je het Plz denk 2keer na voor je iets zegt (ik moet spreken xD) Bewerkt: 2 juli 2008 door .Syfes Reageren
Arthis Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Dat is ook niet zo goeden aub doe er die gradientmap weg of ik doe het xD En we zien dat je er maar 10min aan hebt gewerkt 4/10 Wow, jij word echt goed! die achtergrond. echt waanzinning. Ik vind dat de bg van deze op sommige achtergronden van GFX-Master ( ) Dizzeee lijken! Kijk wel uit dat je zijn stijl niet ript De render is niet mooi en er moeten meer effecten. Ook kan je een nieuwe kleur proberen in te brengen, die goed matcht met die andere rode kleur.De sig zelf is niet zo heel goed, maar met name de rechterkant van je background vind ik prachtig! Keep It Up! Dude jij moet nog veel leren Een gfx master Hij moet nog veel leren maar ik heb het gevoel dat hij over een maandje even goed is als dizzee Omdat hij elke week toch 3sigs maakt en zo leer je het Plz denk 2keer na voor je iets zegt (ik moet spreken xD) Iedereen zijn eigen mening he. Jij bepaalt niet wat mooi is en wat niet. Ik weet prima wat ik zeg en vind zijn achtergrond nog steeds echt heel mooi. En jij spreekt alsof je zelf super goed bent, wat je echt niet bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.