Arthis Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Onderwerp: Music Soort design: signature Size design: eigen maten Render: mag Animatie: nee Premade: nee Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Opmerking: suc6
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Je deed toch nog een battle tegen mij ?
Arthis Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Die had ik toch geanuleerd? @hieronder: Hoezo hard? Ik had die battle al eerder geanuleerd omdat ik weg ging. Nu heb ik weer zin in een battle... Bewerkt: 29 juni 2008 door Arthis
kamranoi Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Die had ik toch geanuleerd? lekker hard ben jij
gammie_ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hmmm, laat ik eens mee doen in Graphics Arena... Deze lever ik in:
Arthis Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Arthis VS Global Arthis: Global: Veel suc6
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Sorry dat ik me er zo tussen prop, maar: Sorry hoor, maar deze week had ik niet veel tijd in verband met mijn afscheidsmusical. Dit weekend ga ik weg, ik ben maandag weer thuis. Als je geen zin hebt om zolang te wachten stop ik deze battle wel.,Heb ik dat gezegd? Nee, Maar laat maar. Is goed zo.
gammie_ Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Het is nu al 2 dagen na datum van het stemmen. Ik wil onderhand wel weer een andere battle aangaan. Wat doen we nu hier mee? Valt me op dat het nog steeds niet gesloten wordt, of dat er een mededeling van eventueel verlenging voor het stemmen is.
Arthis Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik heb nog geen tijd gehad om een pb naar .Levi. of Dizzeee te sturen. Ik zal het nu even doen, dan word de battle verlengd Edit: gedaan Bewerkt: 4 juli 2008 door Arthis
PiekeTheCat Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Dan zal ik maar even stemmen! Arthis:Deze sig vind ik niet echt mooi de render is veel te licht,achtergrond is niet bijpassend. Dit had een mooie sig kunnen worden als je de render niet zo licht had gemaakt. Rate: 5.5/10 Global:Dit vind ik echt een top sig Mooie bijpassende achtergrond,mooie effecten. Al is het jammer dat je je render niet neutraal hebt gezet,dit werd mij ook eens verteld:Het gaat om de render niet om de tekst Buiten dat vind ik dit echt een mooie sig! Rate: 8.5/10 Vote:Global Grtz PiekeTheCat Bewerkt: 4 juli 2008 door PiekeTheCat
KJF Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik stem op Global, Ik vind beide sigs niet echt zo mooi, Maar arthis heeft het eigenlijk gewoon simpelweg door zijn render zo te ver-----
.Levi. Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Winnaar Global +1 punt! Helaas verliezer Arthis, krijgt -1 punt en verlaat daarmee helaas de ranking.. Closed en updated.
Recommended Posts