Puma Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) T-Shirt Bord Standbeeld Work in progress, zullen we maar zeggen. Bewerkt: 29 juni 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Leuk bord goed idee!! Wat is retard lol EDIT: Da ene rechts bovenin is ook vet gedaan Bewerkt: 29 juni 2008 door Timske Reageren
Puma Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Een retard is een mongool.. Reageren
ikt Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Oh my god. Puma komt er weer aan met mods. Zoals ik al eerder zei, aan het eind v/d vakantie zijn er 100 Puma mods :') Reageren
ikt Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Puma, er zit iets los in dat hoofd van jou Grappige mod tho Reageren
J-star Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Misschien kun je ze laten slaan met dat bord? wel vet idee hoor! J-Star Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Puma + Mods = LOL Vraag me niet waar jij je inspiratie vandaan haalt maar je doet het goed met je mods kijk goed naar mijn rekensom: Puma + Mods = LOL Jij hebt een goede humor je ript niks. Je bent gemaakt voor GTA modden. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Weer eens een prachtige mod, vers van de band! Top gemaakt, zoals altijd! Overigens is het 'retardness' en niet 'retardiness' Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Net op het moment dat ik dacht: ´Nu heeft Puma toch wel zijn leukste mod gemaakt.´ Komt Pum met deze mod die al zijn andere mods in het niets laat wegzinken. Echt geweldig! Vooral dat standbeeld vind ik erg leuk. Het doet mij een beetje denken aan dat standbeeld van GTA III, die had ook een verkeersding op zijn kop. Maar dit is nog veel leuker omdat hij zo lekker groot is. Het doet mij ook een beetje denken aan het opstartscherm van Garry´s Mod. (stond ook een gast in een keurig pak met zo´n verkeersding op zijn kop) Ik ga het gelijk downloaden. Reageren
Rivel Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 We love dat beeld. Kan je het niet op een eilandje zetten zo net buiten SF. Bij die rode brug? En dan met een weg ernaar toe. Maar maak het dan nog groter. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 We love dat beeld. Kan je het niet op een eilandje zetten zo net buiten SF. Bij die rode brug? En dan met een weg ernaar toe. Maar maak het dan nog groter. State of Retardness in San Fierro? Dat is het beste idee ooit. Puma kan je dat ook maken? en zohals hij zegt met een bruggetje voor fietsen ofzo ernaartoe dat je goed kan kijken. Maak er dan ook gelijk een easter egg van. Met een EI in het gat op de Pion die er uit steekt. Waarom kan je hem eigenlijk niet laten bewegen komt dat door de MAIN.scm en het script.img? Reageren
Puma Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Nouja, ik zat zelf zelfs te denken aan "Retarded Island".. Heb een nieuwe hoodscoop 'gemaakt': Reageren
Robin B Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Lol nice mod puma. Ik ben een mongool.Lol . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.