Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Puma, mechien kun je die politieagent dichter bij de weg zetten en zijn hoofd richting de weg zetten.. Dan rijd je er voor bij en dan die je die politie agent :D:puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:
We love dat beeld. Kan je het niet op een eilandje zetten zo net buiten SF. Bij die rode brug? En dan met een weg ernaar toe. Maar maak het dan nog groter.

ja kan je ineens alle mensen op dat eiland het bordje als wapen geven

lol een heel eiland vol met retards :cab:

Geplaatst:
We love dat beeld. Kan je het niet op een eilandje zetten zo net buiten SF. Bij die rode brug? En dan met een weg ernaar toe. Maar maak het dan nog groter.

ja kan je ineens alle mensen op dat eiland het bordje als wapen geven

lol een heel eiland vol met retards :cab:

volgens mij is het niet erg makkelijk om te zorgen dat alle mensen op dat eiland zo'n bordje hebben. moet je dan niet een hele nieuwe pedsskin maken met dat bordje, en dan nog zorgen dat ze alleen op dat eilandje zitten?

btw, ouwe koeien uit de sloot halen heeft niet veel zin. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik moest er wel erg om lachen, want het is wel grappig, maar toch vind ik het best lullig. Die mensen kunnen er niks aan doen dat ze "Retarded" zijn en wij zitten ze hier een beetje belachelijk te maken :{ ... (mijn mening)

JelleVD :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...