Maurow Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Want anders is t wel stom want de kermis is wel vet gemaakt Reageren
niko belic Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ten eerste welkom op dit forum en ten tweede Nee die kermis is voor de sier sorry Reageren
Maurow Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 oke dankje en jammer maar tog bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Eigenlijk kan je de Screamer (achtbaan in GTA IV) Als je een motor of een auto pakt kan je eroverheen rijden.Maar als je een motor neemt let dan op want in het midden van de baan zitten gaten,dus let op dat je er niet erin valt! Daarom zal ik als ik jou was een auto nemen niet een brede want anders kom je er met moeite in Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 De kermis zal in de zomer opengaan, maar helaas doet GTA IV niet aan seizoen en kan het dus ook geen zomer worden. De Screamer word niet meer gebruikt omdat het hout rot is. Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Nee, je kunt niet in de kermis rijden, maar je hebt de Screamer, waar je in kunt rijden met een bepaalde wagen, hij mag niet te breed zijn en hij moet wel wat power hebben. Tevens kun je ook nog op de Kartbaan rijden, en op de Midgetgolf baan rond rennen. Maar dit doe je voor niets. Later, Reageren
ikt Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Je kunt het beste de Screamer in met een Blista Compact heb ik gehoord Reageren
Hackman Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Niko zal samen met michelle naar de kermis willen maar die is niet open in dat seizoen dus ze gaan bowlen. De kermis zelf is wel erg oud en vervallen en je kunt er niks behalve dan met een auto (Blista Compact hoor ik hieronder) erop rijden. Misschien dat als de downloadable content er is dat je er dan wel in kan net zoals andere gebouwen waar aan gewerkt wordt. Verder loopt er wel één random character rond, de vrouw van Faustin[/font]. Ik weet alleen niet vanaf welke missie je haar kunt vinden. Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Als het goed is komt er nog een Patch voor de achtbaan Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Als het goed is komt er nog een Patch voor de achtbaan Hoe weet je dat? Dan zou ik liever een patch willen zien voor het hele pretpark. Net zoals in Bully, dat je overal in kunt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Als het goed is komt er nog een Patch voor de achtbaan Hoe weet je dat? Dan zou ik liever een patch willen zien voor het hele pretpark. Net zoals in Bully, dat je overal in kunt. Ik denk geen patch, ik denk DownLoadable Content. DLC. Liberty stikt van de nog te activeren onderdelen, zoals de busroutes, pretpark attracties en de veerboot. Reageren
Roderickbond Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Kan niet nee. Wat kan je eigenlijk wel in GTA IV? Saai spel.... Reageren
straydoggs Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Kan niet nee. Wat kan je eigenlijk wel in GTA IV? Saai spel.... ja Rockstar heeft mij ook aardig teleurgesteld eerst allemaal van die leuke dingen op filmpjes laten zien daarna m nog uitstellen ook en zitten die leuke dingen zoals in telefoonpalen klimmen er dan nog niet in Bewerkt: 1 juli 2008 door straydoggs Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Het antwoord in zoals gewoonlijk NEE. saai spel zeg... Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 ja Rockstar heeft mij ook aardig teleurgesteld (...) Mij eigenlijks ook wel een beetje. In de trailers en screens lieten ze allemaal dingen zien en dan komen die uiteindelijk niet in het spel zelf. Het blijft een leuk spel ook zonder die dingen maar ik had het wel leuk gevonden als ze die erin hadden gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.