Jump to content

Kan je op gta IV in de kermis?

Recommended Posts

Geplaatst:

Eigenlijk kan je de Screamer (achtbaan in GTA IV) Als je een motor of een auto pakt kan je eroverheen rijden.Maar als je een motor neemt let dan op want in het midden van de baan zitten gaten,dus let op dat je er niet erin valt! Daarom zal ik als ik jou was een auto nemen niet een brede want anders kom je er met moeite in ;)

Geplaatst:

De kermis zal in de zomer opengaan, maar helaas doet GTA IV niet aan seizoen en kan het dus ook geen zomer worden. De Screamer word niet meer gebruikt omdat het hout rot is. :clown:

Geplaatst:

Nee, je kunt niet in de kermis rijden, maar je hebt de Screamer, waar je in kunt rijden met een bepaalde wagen, hij mag niet te breed zijn en hij moet wel wat power hebben.

Tevens kun je ook nog op de Kartbaan rijden, en op de Midgetgolf baan rond rennen.

Maar dit doe je voor niets.

Later,

Geplaatst:

Niko zal samen met michelle naar de kermis willen maar die is niet open in dat seizoen dus ze gaan bowlen. De kermis zelf is wel erg oud en vervallen en je kunt er niks behalve dan met een auto (Blista Compact hoor ik hieronder) erop rijden. Misschien dat als de downloadable content er is dat je er dan wel in kan net zoals andere gebouwen waar aan gewerkt wordt. Verder loopt er wel één random character rond, de vrouw van Faustin[/font]. Ik weet alleen niet vanaf welke missie je haar kunt vinden.

Geplaatst:
Als het goed is komt er nog een Patch voor de achtbaan

Hoe weet je dat? Dan zou ik liever een patch willen zien voor het hele pretpark.

Net zoals in Bully, dat je overal in kunt. _O_

Geplaatst:
Als het goed is komt er nog een Patch voor de achtbaan

Hoe weet je dat? Dan zou ik liever een patch willen zien voor het hele pretpark.

Net zoals in Bully, dat je overal in kunt. _O_

Ik denk geen patch, ik denk DownLoadable Content. DLC. Liberty stikt van de nog te activeren onderdelen, zoals de busroutes, pretpark attracties en de veerboot.

Geplaatst: (bewerkt)
Kan niet nee. Wat kan je eigenlijk wel in GTA IV? Saai spel.... :N

ja Rockstar heeft mij ook aardig teleurgesteld

eerst allemaal van die leuke dingen op filmpjes laten zien daarna m nog uitstellen ook en zitten die leuke dingen zoals in telefoonpalen klimmen er dan nog niet in

Bewerkt: door straydoggs
Geplaatst:
ja Rockstar heeft mij ook aardig teleurgesteld (...)

Mij eigenlijks ook wel een beetje. In de trailers en screens lieten ze allemaal dingen zien en dan komen die uiteindelijk niet in het spel zelf. Het blijft een leuk spel ook zonder die dingen maar ik had het wel leuk gevonden als ze die erin hadden gedaan. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...