cavorpa Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik heb me map me san adreas map verborgen gezet nu is die weg Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ga naar rechtermuisknop op start->zoeken->typ in het veld: san andreas, en merk dat het scrollvakje eronder op 'deze computer' staat. nu zou je de map moeten vinden. bye Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 weet je zeker dat je op 'deze computer' hebt gescrolld? open de bijlage, zo moet het venster eruit zien. Reageren
cavorpa Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 dankje wel voor je hulp ik had nog een backup gemaakt maar nu zijn me mods weg jmmr Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 weet je zeker dat je op 'deze computer' hebt gescrolld? open de bijlage, zo moet het venster eruit zien. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Heb je toevallig ook meerdere accounts op je computer? Ga naar een admin-account toe en dan zal je de map wel kunnen zien. Haal het vinkje bij 'verborgen' weg en je kunt de map weer benaderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.