leettjuh Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 weet iemand waar je het diepste onderwater kan? Dank. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) De meeste plekken die diep zijn zijn vaak toch onbereikbaar omdat de long-inhoud (Lung Capacity) van CJ niet voldoende is om dat te bereiken en weer levend aan de oppervlakte te verschijnen. Maar als ik jou was zal ik even een kijkje nemen in de San Andreas breuklijn die door de San Fierro Bay gaat. Meer informatie op WikiGTA: >klik<. Bewerkt: 29 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 weet iemand waar je het diepste onderwater kan? Dank. Ik kan zo niet echt zeggen wat het diepste is, heb namelijk nooit gemeten . Maar ik heb wel een SnapMap in elkaar gevogeld. Ik heb een paar punten gezet waar het diep zou moeten zijn… Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren
tjoef Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Als je vrij ver van de kustlijn bent en je zwemt naar de bodem, kan je door de grond zwemmen, wordt alles zwart en spawn je ergens totaal uit de richting Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.