Jump to content

cop wheels

Recommended Posts

Geplaatst:

je moet binnen deze missie binnen 12 minuten 4 polities motoren op een truck rijden. Helaas krijg ik er met geluk 3 binnen 12 minuten gedaan terwijl mijn motorskills vrij aardig zijn.. iemand een tip??

Geplaatst: (bewerkt)

Pak de politiemotors met de klok mee en begin met de politiemotor bij het ziekenhuis (vlakbij het vliegveld) en neem vanaf daar een route naar het zuiden om zo snel mogelijk bij de Packer te komen. Daarna ga je over The Strip naar de 2de politiemotor bij het V-Rock hotel, vanaf daar weer een korte route naar de Packer en zo werk je ze alle 4 af. Gebruik dus goed de ingame kaart om een snelle route te nemen naar de motors en de Packer. De Packer rijdt ook met de klok mee, rij die dus tegemoet. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

of gewoon de code van jetpack spawnen vlieg je overal overheen.

code= left right l1 l2 r1 r2 up down left right

Geplaatst: (bewerkt)
...gewoon de code van jetpack spawnen...

Wil hij wel cheaten dat is de vraag. En misschien heeft hij wel de PC versie wat heeft hij dan aan deze cheat?

...ik had in die tijd een trainer om de missie uit te zetten.

Heb je De Trainer nog want het heeft niet veel nut om een post te maken waarin je zegt dat je in die tijd een trainer HAD. Misschien handig als je die in de Bijlage zet.

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ik vond dit ook altijd een lastige missie omdat ik al in paniek raakte als ik nog alle tijd had. Het is me uiteindelijk wel gelukt maar ik ben nog steeds niet van die tijdsangst af. Ik gebruikte toen nog cheats alleen ben ik gelukkig afgekickt en gaat het nu veel beter met me. Ik gebruikte de cheat voor een Hydra en daarmee vloog ik toen naar de motors en dan sprong ik eruit met een parachute. Ik denk dat je beter niet op de tijd moet letten maar dat je gewoon eens goed kijkt welke je het beste eerst kunt doen en welke het beste als laatste zoals _KoE_Mzungu al zegt.

Geplaatst:

ok bedankt allemaal, ik speel op de ps2 en wil iig geen cheats gebruiken. Nog niet gedaan dus wil ik zo houden.. ik ga de tips uit de eerste reply maar eens proberen..

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb ook de jetpack gebruikt. En als je er in een rechte lijn en met de klok mee naartoe vliegt haal je het makkelijk.

succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...