Jump to content

Vice City


Scarface92

Recommended Posts

Beste GTA forummers!

Ik speelde zojuist weer GTA IV en las op het web een nieuwsbericht. Mijn engels is niet zo goed, dus kan ik het niet vertalen.. Er stond iets over Vice City in, over een drugsdeal waarschijnlijk. Ook heb ik de missie: Catch the Wave gedaan, waarin je met Phil Bell cocaïne moet stelen van de Russen. Die het aan de Ancelotti’s wilde verkopen. Nu las ik in ondertiteling dat de Ancelotti’s uit Vice City kwamen. (Het kan ook iets anders zijn geweest) En vergeet niet de reclame borden van Fly US (Het vliegtuig maatschappij in GTA IV) Het zijn allemaal verwijzingen naar Vice City. Zal het de volgende stad zijn? Ik weet het zeker! ^_^

Mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rjravi1

    9

  • GTA Haas

    4

  • ElBarto~

    4

  • Scarface92

    3

er zijn evengoed verwijzingen naar san andreas: peds die erover praten, reclame op tv, sa screens op kermis...

Ik heb michael hollick er al achter gevraagd en hij wist alleszins nog van niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste GrandTheftTwan0,Rockstar Games is bezig met een een nieuwe deel die deelneemt aan de GTA-Serie,wat wij voor zover nog weten is dat het volgende deel zich mischien in Vice City zal gaan afspelen. Het kan misschien een verwijzing zijn naar de volgende deel van de GTA-Serie. GTA Games.nl zal wel een mailtje krijgen van Rockstar Games,waar het volgende deel zich zal gaan afspelen.Wat ook duidelijk is,is dat je niet in GTA IV naar Vice City zal kunnen vliegen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

hmmm jammer

dats wel snel gepland (2009)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

hmmm jammer

dats wel snel gepland (2009)

Ja dat is wel snel gepland,maar ze zijn volgens mij als Haasje goed begint te schatten :puh: 2á4 jaar ermee bezig.Als je het zo bekijkt wel een hele prestatie voor de hele GTA-Serie!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

hmmm jammer

dats wel snel gepland (2009)

Ja dat is wel snel gepland,maar ze zijn volgens mij als Haasje goed begint te schatten :puh: 2á4 jaar ermee bezig.Als je het zo bekijkt wel een hele prestatie voor de hele GTA-Serie!

Maar wanneer zijn ze begonnen aan het nieuwe GTA deel, wat waarschijnlijk Vice City gaat heten?

Toch niet al 4 jaar, lijkt me wel raar dat de game al in 2009 zal uitkomen.. :{

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond vice city wel vet met het tropisch sfeertje alleen het was wel klein dus ik hoop niet dat het dan weer zo

klein zou worden dat vond ik wel jammer

Bewerkt: door Mr.Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Enigste reden dat IV zo lang op zich heeft laten wachten is omdat de nieuwe Engine(Rage) kwam, nu hoeven ze als ware een nieuwe storyline te maken en de stad en poppetjes en wat wagens.

En hopelijk ook meet Features.

Ontopic, ja klopt, dat is de drugsboot die van Vice City afkwam, drugs van VC.

Hoop dat de nieuwe GTA in VC Gaat afspelen, dat vond ik toch de beste stad, wel klein, maar zeker vet.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop toch zeker van niet.. Laat ze maar een nieuwe stad maken. Het liefst weer met een duister maffia sfeertje, zoals in Liberty City Stories. Het Vice City sfeertje vond ik nooit echt veel aan, al helemaal niet bij een actiegame. Als ze weer Vice City pakken kunnen we wel in het zelfde cirkeltje blijven, de hele tijd Liberty City, Vice City, San Andreas. Nee, geef mij maar een nieuwe stad. :) Carcer City ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

het schijnd allemaal grote onzin te zijn heb ik gehoord dus ik wacht gewoon rustig met gta 4 ben je

nog lang niet klaar hahaha groetjes martin123

en als je gta op de ps3 speeld voeg me toe voor convoiien

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

hmmm jammer

dats wel snel gepland (2009)

Ja dat is wel snel gepland,maar ze zijn volgens mij als Haasje goed begint te schatten :puh: 2á4 jaar ermee bezig.Als je het zo bekijkt wel een hele prestatie voor de hele GTA-Serie!

ja dat is het zekr

en FerryN het zou zkt vet zijn dat het in vice city zou afspelen maar dan mag het wel wat groter worden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...