Jump to content

Vice City


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rjravi1

    9

  • GTA Haas

    4

  • ElBarto~

    4

  • Scarface92

    3

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

hmmm jammer

dats wel snel gepland (2009)

Nooit, de Downloadable Content wordt gereleased in 2009. Da's wat anders. Een Nieuw del van de 4e GTA serie is nog niet officiëel aangekondigd door R* nog door Take2 Interactive.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze mogen van mij naar de stad van BioShock gaan (hoe heet die ook alweer ?).

Nee ff serieus, ik zou het leuk vinden als ze weer naar San Andreas gaan.(lekker veel ruimte.)

En dat je met meerdere personages kan spelen.

Dat je bijv. om de drie missies wisselt.

Dat je de 1e drie missies Niko Bellic bent.

De volgende drie missies Carl Johnson

En dán de volgende drie Toni Cipriani

Dat zou ik mooi vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het stom vinden als R* een nieuwe stad zou maken, ik ken nu nog maar pas de weg in SA goed. :duh:

als ze dan nog eens een hele grote zoude maken in een stad die ik helemaal ni ken, dan zal het voor mij wel heel moeilijk worden. :muur:

Voor mij Vice City of San And. (in 2009 (of later)) dus. :eten:

greetzzz portu'tje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

we kunnen nu wel blijven speculeren of de volgende gta in vice city afspeelt. maar daar schieten we in feite niks mee op. omdat rockstar waarschijnlijk zelf ook niet weet waar het zich gaat afspelen. dus ik vindt het een beetje overbodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

hmmm jammer

dats wel snel gepland (2009)

Nooit, de Downloadable Content wordt gereleased in 2009. Da's wat anders. Een Nieuw del van de 4e GTA serie is nog niet officiëel aangekondigd door R* nog door Take2 Interactive.

voor de helft goed

De episodic content van Grand Theft Auto 4 voor op de Xbox 360 is doorgeschoven naar het eerste financiële kwartaal van 2009 (tussen November 2008 en Januari 2009).

(van Joriz)

btw, lijkt me wel grappig om Niko in Vice City met zo'n Hawaiiaans shirt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hm...

GTA :LC, VC en SA (?)

GTA London: London

GTA 2: Vage stad

GTA III: Liberty City

GTA VC: Vice City

GTA SA: San Andreas

GTA LCS: Liberty City

GTA VCS: Vice City

GTA IV: Liberty City

Ik zie niet echt een regelmaat :clown: Want er is geen London en dat ene vage stadje komen niet in de 3d-delen voor. In de 'City Stories' zit geen San Andreas.

Maar ik hoop wel dat de nieuwe GTA (GTA V) zich in een warmere plek afspeelt. :) Lekker in een T-Shirt en een korte broek rondlopen met een bazooka in de broekzak :clown:

Naar het strand gaan en mensen begluren met een sniper. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hm...

Naar het strand gaan en mensen begluren met een sniper. :D

You Sick Puppy :bonk:

We zullen gwn maar moeten afwachten he mensen maar ik denk wel dat sommige 'clues' in het spel wel degelijk erop wijzen dat er iets groots zal komen fwel met de nieuwe gta fwel met de DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn evengoed verwijzingen naar san andreas: peds die erover praten, reclame op tv, sa screens op kermis...

Ik heb michael hollick er al achter gevraagd en hij wist alleszins nog van niets.

Michael wist zoieso niet eens waarvoor hij aan het motion capturen/inspreken was. Er werd hem heel weinig verteld zodat hij niets kon verklappen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het stom vinden als R* een nieuwe stad zou maken, ik ken nu nog maar pas de weg in SA goed. :duh:

als ze dan nog eens een hele grote zoude maken in een stad die ik helemaal ni ken, dan zal het voor mij wel heel moeilijk worden. :muur:

Voor mij Vice City of San And. (in 2009 (of later)) dus. :eten:

greetzzz portu'tje :cya:

ik zou het wel leuk vinden om een nieuwe stad te zien weer wat nieuws ...dan steeds de zelfde stad :Y

Link to comment
Delen op andere websites

we kunnen nu wel blijven speculeren of de volgende gta in vice city afspeelt. maar daar schieten we in feite niks mee op. omdat rockstar waarschijnlijk zelf ook niet weet waar het zich gaat afspelen. dus ik vindt het een beetje overbodig.

typisch.

er zijn altijd van die saaie pieten die alles overbodig vinden.

wat is er nu verkeerd aan een beetje fantaseren of raden?

je zit dit veel op dit forum. daarom verkies ik gtaforums.com

er zijn daar bijna nooit van die muggezifters.

waarom is dit overbodig? omdat het niet altijd over feiten gaat?

als iedereen zou posten volgens die norman zou het hier stil gaan worden hoor.

er werd toch een topic geopend over wat je verlangens zouden zijn van gta IV? waaarom mag dat dan niet van de volgende gta?

fjuw, dat lucht op :puh:

Bewerkt: door ElBarto~
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het wel vet vinden als het verhaal zich niet in een stad of speelt maar in meerdere bijv. je begint in Vice City

vliegt voor een drugs-deal naar Rio de Janeiro en dat gaat fout iedereen al je homies worden gedood en dan ga je naar een andere stad dat zou ik leuk vinde _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...