Jump to content

Vice City


Scarface92

Recommended Posts

Nou ik hoop t wel want Vice city was voor mij toch wel de beste GTA. qua verhaal enz.. Maar dan mogen ze dr toch wel een eilandje bij maken of de 2 eilanden groter maken zoiets als GTA: IV. Ik hoop dat er dit jaar of begin volgend jaar wat nieuws vrijkomt over de nieuwe GTA (5)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rjravi1

    9

  • GTA Haas

    4

  • ElBarto~

    4

  • Scarface92

    3

Dus dat word afwachten ^_^ of san andreas of vice city hmmmm

Ik hoop dat ze miss een nieuwe stad zullen maken ...maja :cya:

Nou,een nieuwe stad hoef je niet op te hopen want de nieuwe GTA komt in 2009.Dus weinig tijd om een nieuwe stad te maken dus ik en volgens mij de meeste denken dat de nieuwe stad Vice City is.En als het zo is,dan hoop ik op een net zo goeie sfeer zoals de originele VC (Vice City)

hmmm jammer

dats wel snel gepland (2009)

Nooit, de Downloadable Content wordt gereleased in 2009. Da's wat anders. Een Nieuw del van de 4e GTA serie is nog niet officiëel aangekondigd door R* nog door Take2 Interactive.

Maar De DLC komt al in augustus had ik begrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik hoop t wel want Vice city was voor mij toch wel de beste GTA. qua verhaal enz.. Maar dan mogen ze dr toch wel een eilandje bij maken of de 2 eilanden groter maken zoiets als GTA: IV. Ik hoop dat er dit jaar of begin volgend jaar wat nieuws vrijkomt over de nieuwe GTA (5)

Als de volgende GTA zich weer afspeelt in Vice City gaan ze net als bij GTA IV de hele stad veranderen zodat alleen de naam hetzelfde blijft. Ze gaan echt niet voor de 3de keer een zelfde stad uitbrengen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik hoop t wel want Vice city was voor mij toch wel de beste GTA. qua verhaal enz.. Maar dan mogen ze dr toch wel een eilandje bij maken of de 2 eilanden groter maken zoiets als GTA: IV. Ik hoop dat er dit jaar of begin volgend jaar wat nieuws vrijkomt over de nieuwe GTA (5)

hmm t is wel een mooie stad maar er zijn weinig peronages overgebleven ...dus ik zou wel willen weten hoe die verhaal eruit gaat zien ...mischien dat tommy terug komt als grote gang baas ofso

en ja als het in Vice City zou afspelen moeten ze de stad wel groter maken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...