Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

torso= gray jacket en dat kost 1620 euro

legs= jean shorts en dat kost 100 euro

shoes=snake skin en dat kost 100 euro

chains=silver gnocchi en dat kost 3000 euro

hats=red en black baret en dat kost 900 euro

^_^^_^^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Zou je gewoon is de moeite nemen om Wikigta te gebruiken?

Het staat er op, je deed het zelfde voor Victim(een topic openen), gebruik Wikigta als je't kunt gebruiken.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

volgens mij is de didier sachs niet toegankelijk, anders zullen de prijzen wel vermeld worden op wikigta.

volgens mij is de didier sachs niet toegankelijk, anders zullen de prijzen wel vermeld worden op wikigta.

Didies Sachs is pas na een bepaalde missie toegankelijk of door tijdens het intro filmpjes waar CJ naar SA komt de Jetpackt cheat in te voeren.

EDIT: ceejee WAAROM maak je voor elk klein vraagje die je hebt meteen een nieuw topic?

EDIT2: Na de Missie: Saint's Mark Bistro

Bewerkt: door zamg0d1
Zou je gewoon is de moeite nemen om Wikigta te gebruiken? Het staat er op, je deed het zelfde voor Victim(een topic openen), gebruik Wikigta als je't kunt gebruiken.
Een link naar de desbetreffende pagina zou niet misstaan. ^_^
... pas na een bepaalde missie ...
Lekker duidelijk! :N
En ook speciaal voor jou: Didier Sachs. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Zou je alsjeblieft op willen houden met het telkens aanmaken van nieuwe topics? Je stelt telkens je nieuwe vragen in een nieuw topic, terwijl deze vraag bijvoorbeeld prima in je vorige topic gesteld kon worden. Het gaat namelijk over hetzelfde onderwerp.

Bij deze samengevoegd met je vorige topic en nogmaals het verzoek om niet voor elke kleine vraag een nieuw topic aan te maken. Vooral niet wanneer je al eerder een topic over dat onderwerp had aangemaakt.

P.S. Behalve dat je het inderdaad gewoon op WikiGTA kunt terugvinden, zou je het natuurlijk ook gewoon, heel makkelijk, ingame kunnen controleren.

Geplaatst:

Didies Sachs is pas na een bepaalde missie toegankelijk of door tijdens het intro filmpjes waar CJ naar SA komt de Jetpackt cheat in te voeren.

EDIT: ceejee WAAROM maak je voor elk klein vraagje die je hebt meteen een nieuw topic?

Dat '' of door tijdens het intro filmpje waar Cj naar SA komt de jetpackt cheat in te voeren'' ..wat gebeurt er dan?

Dat '' of door tijdens het intro filmpje waar Cj naar SA komt de jetpackt cheat in te voeren'' ..wat gebeurt er dan?

Dan kun je overal in dus de Gyms de Klerenwinkels enz. ook al andere steden volgens mij :? Je kunt hetop Wikigta vinden

>>>KLIKKIE<<<

Ga naar de Bugs door Cheats

Unlock winkels vanaf het begin: Wanneer je de cheat voor een jetpack spawnen invoert tijdens de intro cutscene van het spel, zal je doodgaan zodra je normaal gesproken uit de auto wordt gegooid. Vanaf dan kan je al in bijvoorbeeld de Didier Sachs.
Bewerkt: door zamg0d1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...