Tieske10 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 krijg je een melding als je alle mogelijke gangterritoria veroverd hebt? Op het kaartje (als je op pauze drukt) zie ik namelijk niks geels of paars meer en overal waar ik rij is het groen? hoe kan ik zien welke gebieden ik overgeslagen heb, of ben ik er gewoon? Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 bij 'stats' of 'achievments' kan je bekijken hoeveel procent je vveroverd hebt. ik denk dat er zoieso nog turf bijkomt aangezien je in 1 vd laatste missies een heleboel land moet gaan terugnemen. Reageren
Tieske10 Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 bij 'stats' of 'achievments' kan je bekijken hoeveel procent je vveroverd hebt.ik denk dat er zoieso nog turf bijkomt aangezien je in 1 vd laatste missies een heleboel land moet gaan terugnemen. ik heb alle missies al voltooid, en mijn stats vertellen me 98.11 %. Is er een manier om het laatste stukje te vinden, zonder eindeloos rond te toeren> Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Er zijn twee manieren, als je het spel op de PC speelt kan je gebruik maken van het programma SAMA (San Andreas Mission Analyser), meer hierover in >>dit topic<<. Anders (voor de PS2 en XBOX) zal je alles zelf moeten checken aan de hand van de 100% checklist op WikiGTA: >klik<. Succes Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 er is ook in Temple een heel klein stukje territory, dat beslaat niet meer dan een paar stoeptegels, misschien heb je die gemist. Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 bij 'stats' of 'achievments' kan je bekijken hoeveel procent je vveroverd hebt.ik denk dat er zoieso nog turf bijkomt aangezien je in 1 vd laatste missies een heleboel land moet gaan terugnemen. ik heb alle missies al voltooid, en mijn stats vertellen me 98.11 %. Is er een manier om het laatste stukje te vinden, zonder eindeloos rond te toeren> ik speel op de ps2, en op die checklist staan helaas niet alle ganggebieden. 98.11% dus waarschijnlijk is er ergens nog een piepklein stukje.. maar waar?? Krijg je ook een melding op je scherm als je ze allemaal hebt? of krijg je het alleen te zien als je naar stats gaat? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) ik speel op de ps2, en op die checklist staan helaas niet alle ganggebieden. 98.11% dus waarschijnlijk is er ergens nog een piepklein stukje.. maar waar?? Krijg je ook een melding op je scherm als je ze allemaal hebt? of krijg je het alleen te zien als je naar stats gaat?Je moet je wel even bij de feiten houden! De gang-gebieden staat niet op de 100% checklist. Dat wil dus zeggen dat de gang-gebieden NIET nodig zijn voor de 100%. Wat erop staat heb je nodig, wat er niet staat niet. Duidelijker kan toch niet? Bewerkt: 30 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 ik speel op de ps2, en op die checklist staan helaas niet alle ganggebieden. 98.11% dus waarschijnlijk is er ergens nog een piepklein stukje.. maar waar?? Krijg je ook een melding op je scherm als je ze allemaal hebt? of krijg je het alleen te zien als je naar stats gaat?Je moet je wel even bij de feiten houden! De gang-gebieden staat niet op de 100% checklist. Dat wil dus zeggen dat de gang-gebieden NIET nodig zijn voor de 100%. Wat erop staat heb je nodig, wat er niet staat niet. Duidelijker kan toch niet? weet ik wel, maar ik vind het wel leuk ze allemaal te hebben, plus de ballas vallen me om de zoveel tijd nog aan op een gebied.. die schijnen ook weg te gaan als ik ze allemaal heb.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Volgens mij begin ik te begrijpen dat hier sprake is van een babelonische spraakverwarring. Op de één of andere manier zijn twee percentages door elkaar gehaald. De 100% voor het spel zelf en de 100% gang-gebieden. Dat zijn twee aparte dingen die niets met elkaar te maken hebben. Jij zegt dus dat je nog niet 100% gebieden hebt. En je speelt het op de PS2, dat is even graven in het geheugen, volgens mij versie-afhankelijk (ja er zijn ook verschillende versies voor de PS2). Krijg je nog gang-wars als je lang wacht - worden je gebieden nog aangevallen? Heb je een gang-war verloren tijdens het veroveren of verdedigen? Welke gangs hebben nog 1 of 2 gebieden (kijk bij je stats - gangs)? Er zijn namelijk meerdere mogelijheden. Bewerkt: 30 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 er is ook in Temple een heel klein stukje territory, dat beslaat niet meer dan een paar stoeptegels, misschien heb je die gemist. hey wesley 123, dat kan goed het stukje zijn, want heb alleen maar een paar grote stukken in de buurt van temple en het plekje ernaast wordt steeds aangevallen. Zie helaas niks dat ook maar een beetje paars is. Weet je misschien ook exact de locatie? voor de burger shot ofzo? Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Volgens mij begin ik te begrijpen dat hier sprake is van een babelonische spraakverwarring. Op de één of andere manier zijn twee percentages door elkaar gehaald. De 100% voor het spel zelf en de 100% gang-gebieden. Dat zijn twee aparte dingen die niets met elkaar te maken hebben. Jij zegt dus dat je nog niet 100% gebieden hebt. En je speelt het op de PS2, dat is even graven in het geheugen, volgens mij versie-afhankelijk (ja er zijn ook verschillende versies voor de PS2). Krijg je nog gang-wars als je lang wacht - worden je gebieden nog aangevallen? Heb je een gang-war verloren tijdens het veroveren of verdedigen? Welke gangs hebben nog 1 of 2 gebieden (kijk bij je stats - gangs)? Er zijn namelijk meerdere mogelijheden. mijn stats vertellen me dat de ballas nog 1 gebied hebben en de vagos 0, dus ben er bijna. heel af en toe vallen de ballas mijn gebied nog aan. Men aan het zoeken naar de stoeptegels in temple, maar krijg ze nog niet gevonden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dat is idd een klein gebied, ik heb er even een screen van gemaakt, kijk boven en rechts van de oranje lijnen: Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dat is idd een klein gebied, ik heb er even een screen van gemaakt, kijk boven en rechts van de oranje lijnen: het goede nieuws, ik heb m gevonden, het slechte nieuws, het is wel zo klein dat als je er ballas uit wilt lokken, je zoveel kapot moet schieten, dat je al minimaal 3 of 4 wanted sterren hebt.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) het goede nieuws, ik heb m gevonden, het slechte nieuws, het is wel zo klein dat als je er ballas uit wilt lokken, je zoveel kapot moet schieten, dat je al minimaal 3 of 4 wanted sterren hebt..Het is ook aan te raden dit gebied als eerste van dat groepje te veroveren, al komt deze tip nu als mosterd na de maaltijd. .. Succes Tieske10 Bewerkt: 30 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 ok het is gelukt! bedankt allemaal.. moderator, van mij mag dit topic er weer af, gezien het vrij persoonlijk was.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.