Jump to content

Snakehead

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie is die ''Snakehead'' nou eigenlijk dan.

Is dat de leider van de Da Nang Boys, of is het de leider van de ''Snakefarm'' is de Desert naast Verdant Meadows Aircraft Graveyard

Snakehead komt alleen voor in de missie The Da Nang Thang waarin je hem vermoordt met de katana of een ander wapen.

Geplaatst:

Waarschijnlijk wel een hoog geplaatst lid van de Da Nang Boys, maar dat wordt in de story-line niet duidelijk. Er wordt verder ook weinig bekend gemaakt over het doel van deze missie, behalve dat er dus meer Da Nang Boys naar SF (SA) komen met illegale(?) vluchtelingen die bedonderd zijn door deze snakehead. De gym-instructeur van de Marital Arts gym lijkt als twee druppels water op deze Snakehead. Maar heeft verder niets te maken met de snake-farm.

Geplaatst:
Waarschijnlijk wel een hoog geplaatst lid van de Da Nang Boys, maar dat wordt in de story-line niet duidelijk. Er wordt verder ook weinig bekend gemaakt over het doel van deze missie, behalve dat er dus meer Da Nang Boys naar SF (SA) komen met illegale(?) vluchtelingen die bedonderd zijn door deze snakehead. De gym-instructeur van de Marital Arts gym lijkt als twee druppels water op deze Snakehead. Maar heeft verder niets te maken met de snake-farm.

Jij weet er ook veel van zeg ^_^ Ik vond het eigenlijk ook niet duidelijk,eigenlijk moest het wel meer informatie in zitten verders :7

Geplaatst: (bewerkt)

Hartstikke bedankt _KoE_Mzungu

Ik zal even gaan kijke in de Martial Arts Gym of hij echt bijna een 2-ling is van Snakehead

Ik heb antwoord gekregen dus jullie mogen deze post nu wel op slot doen

Bewerkt: door Danny13091994
Geplaatst:

Snakehead is die ouwe van op de missie the da nang thang,maar is dat niet dezelfde persoon bij wie je (samen met Ryder) gaat inbreken in de missie home invasion? ik las in het Ps2 codeboek (speciaal voor gta sa) dat het een gepensioneerde kolonel was

Geplaatst:

Nee dat is iemand anders :7

hij lijkt totaal niet op hem. hier is wat info over hem van wikigta.

Colonel Fuhrberger

Colonel Fuhrberger is een kolonel op leeftijd. Je ziet hem slechts één keer in het spel, dit is in de missie Home Invasion. In deze missie breek je in opdracht van Ryder in zijn huis. Colonel Fuhrberger had namelijk wapens in zijn huis, en dit had de contactpersoon van Ryder heel hard nodig. Zowel voor als na deze missie is zijn huis in East Beach altijd toegankelijk.

Geplaatst: (bewerkt)
Nee dat is iemand anders :7

hij lijkt totaal niet op hem. hier is wat info over hem van wikigta.

Colonel Fuhrberger

Colonel Fuhrberger is een kolonel op leeftijd. Je ziet hem slechts één keer in het spel, dit is in de missie Home Invasion. In deze missie breek je in opdracht van Ryder in zijn huis. Colonel Fuhrberger had namelijk wapens in zijn huis, en dit had de contactpersoon van Ryder heel hard nodig. Zowel voor als na deze missie is zijn huis in East Beach altijd toegankelijk.

Kan je in zijn huis?

dat wist ik nog niet... ik wist alleen dat je tijdens die missie in zijn huis moet.

Bedankt. niet dat er veel te doen is in zijn huis maar het is leuk om even in te kijken. Danku voor de tip :tu:

Ontopic

Ze lijken nergens op elkaar.

Groeten,

Royboow

Bewerkt: door RoyBoow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...