Jump to content

3 Handige tips voor schiet missies

F430

Recommended Posts

Als je moeilijkere missies speelt BV Three Leaf Clover (Bank overval). Dan zijn er een paar tips die handig kunnen zijn.

1. Dwayne-> Vriendschap boven 60 % dan kan je hem bellen (optie back-up) meestal 2 man sterk. (snel vriendschap opbouwen kan je doen door naar dure restaurants te gaan)

2. Carmen Ortiz -> Bij Regelmatig contact kan je haar bellen voor een health boost

3. Kiki Jenkins -> Bij regelmatig contact kan je haar bellen om je Wanted level te verlagen.

evt kan je ook nog Brucie je bellen voor helicopter lift,

Ik hoop dat dit je kan helpen.

Delen op andere websites

• Dwayne zijn bodyguards[/font]
    Ze nemen alleen maar jou'n coverplek in en zijn verder erg zwak vind ik zelf.
  • Carmen haar healthboost[/font]
    Ik heb gehoord dat ze maar heel zelden je ook echt levens[/font] geeft, maar verder wel handig.

• Kiki haar wanted verwijderaar[/font]
    Ook dit doet ze bij mij zelf maar zelden ook als ik maar één ster heb[/font].

Verder kan je ook de Carservice gebruiken van Roman en de heli[/font] van Brucie, maar let in het gevolg wel op de spoilers[/font]. ;)

Delen op andere websites

• Dwayne zijn bodyguards[/font]
    Ze nemen alleen maar jou'n coverplek in en zijn verder erg zwak vind ik zelf.
  • Carmen haar healthboost[/font]
    Ik heb gehoord dat ze maar heel zelden je ook echt levens[/font] geeft, maar verder wel handig.

• Kiki haar wanted verwijderaar[/font]
    Ook dit doet ze bij mij zelf maar zelden ook als ik maar één ster heb[/font].

Verder kan je ook de Carservice gebruiken van Roman en de heli[/font] van Brucie, maar let in het gevolg wel op de spoilers[/font]. ;)

Dwayne zijn maatjes vind ik nog helemaal niet zo slecht, maar als je dat bij Three Leaf Clover gaat doen ben je niet zo snugger. Daar vallen ze je wel alleen maar lastig. Als je bv. alleen een hele groep moet uitschakelen zou ik Dwayne wel bellen. Carmen heb ik nooit gehad, maar Kiki die doet laat het wanted level altijd wel verwijderen bij mij, tenminste ik had 100% met haar.

BTW: voor dit soort dingen hoef je niet persee spoilers te hebben, als je weet dat Roman je een taxi kan sturen dan lijkt dat me niet zo heel erg.

Delen op andere websites

Three Leaf Clover is best wel makkelijk. Het enige moeilijke aan de missie is, als je eenmaal uit het metrostelsel bent, je een wagen moet zoeken. Ik heb het zo gedaan zonder hulp: Naar buiten rennen, de eerste politiewagen die eraankomt onderscheppen en de bestuurder een headshot geven. Met wat geluk ligt zijn voet niet op het gaspedaal. Je stapt in, gaat snel naar je vrienden en laat ze instappen. Houd de politie weg door op ze te schieten d.m.v. een drive-by actie. Zet je sirenes aan en rij weg. Kijk goed op je radar, daar zie je politieauto's. Zoek een route die het beste is, en niet het snelste. Als je eenmaal buiten de zoekcirkel bent, blijf je daar staan (als er geen politie in de buurt is). Zoek eventueel een plekje om te schuilen. Als je geen sterren meet hebt kun je op je gemak rustig naar het huis rijden.[/font]

Delen op andere websites

Ik heb het vervelende dat ik enkel Dwayne zijn voicemail krijg en ik krijg ook niet de opties om bijvoorbeeld hem uit te nodigen voor een "diner". Als ik dus op Dwayne druk krijg ik geen opties.

De verhaallijn heb ik wel allang uitgespeelt.

Bewerkt: door IV trailer
Delen op andere websites

Ik heb het vervelende dat ik enkel Dwayne zijn voicemail krijg en ik krijg ook niet de opties om bijvoorbeeld hem uit te nodigen voor een "diner". Als ik dus op Dwayne druk krijg ik geen opties. (...)

Dit had ik ook op mijn vorige savegame. Nu heb ik een nieuwe savegame en is het wel goed gegaan en ik zal je vertellen wat je moet doen. Kijk eerst bij je mails of daar een van Dwayne bij zit, als er een van hem bij zit moet je die positief beantwoorden. Dan moet je hem een keer bellen (Bij mij nam hij dus nooit op) het liefst 's avonds. Dan neemt hij op en gaan jullie bowlen. Na het bowlen zijn jullie vrienden en kun je dingen met hem doen.

Het is dus heel normaal dat je nog niet kan kiezen wat je met hem wil doen, dat is pas mogelijk als je een keer hem hebt gebeld. Eigenlijks is het precies hetzelfde als bij Michelle. Eerst gaan jullie bowlen en pas daarna kun je zelf kiezen wat je met haar wil doen. Ik hoop dat het je zal lukken!

Delen op andere websites

Telkens als ik Carmen bel om mijn health te boosten gebeurt er niks :duh:

Ik heb denk ik de probleem gevonden ik had dat eerst ook maar de antwoord is dit als je een health boost gebruikt kan je het niet meer gebruiken tot je weer een date met haar krijgt dan wilt ze het wel doen en bij kiki is het ook zo maar weet niet zeker.

Er is ook wat raar aan carmen als ik haar bel voor health boost dan neemt ze op en zegt ze de adviezen om weer heaqlth te krijgen en zegt niko bedankt, maar er komt dan geen health bij :duh: dan denk je echt shit [/font] ik kwam er achter door haar 2 x te bellen eerste keer belde ik haar en het lukte ging ik daarna me save game overnieuwe starten en het luktte niet weet iemand waarom dit niet lukt alvast bedankt

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...