MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ik weet begot niet hoe je dat moet doen, ik zit in de ganton gym, ik schiet iedereen dood, ik met mn jetpack door die hoek, en dat is het, want naar een interior vliegen lukt niet...(kwil naar liberty city, dus naar die warehouse marker proberek te vliegen), maar cj blijft gewoon stilstaan met zn jetpack... Verwijs me niet door naar Wikigta, zo slim bennek wel ook hoor, keb gekeken en er staat niets hoe je naar een marker moet vliegen... 't Probleem is dat cj niet naar een interior kan vliegen, want mn jetpack blijft overal haperen... Alvast bedankt! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Klik Het beeld is wazig! Maar toch goed genoeg om het een beetje te snappen want eigenlijk moet het uitgelgd worden in stappen en niet in een filmpje OK dat filmpje legt het uit en laat het gelijk zien maar doe het dan goed met Fraps bijvoorbeeld Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Ten eerste is het filmpje helemaal niet van mij. Ten tweede fraps is heel erg klote. En ten derde als het niet goed genoeg is voor je dan maak je er zelf een. Is het trouwens voor de PC of PS2, want op de PC is er een mod die bij LS vliegveld een marker plaatst en dan spawn je naar LC. ik kan die mod alleen zo snel niet vinden... Bewerkt: 30 juni 2008 door tommatje Reageren
leettjuh Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hoe heeft iemand eigenlijk ontdekt dat je zo naar liberty city kan. heletijd overal vliegen? wat erg raar is Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Klik Dat had ik nou net nodig:) Bedankt! Bewerkt: 30 juni 2008 door MegaPilot Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hoe heeft iemand eigenlijk ontdekt dat je zo naar liberty city kan. heletijd overal vliegen? wat erg raar is Tis maar net waar je zin in hebt Reageren
Royboow Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hoe heeft iemand eigenlijk ontdekt dat je zo naar liberty city kan. heletijd overal vliegen? wat erg raar is Dit topic gaat over5 hoe je naar LC komt en niet hoe iemand het heeft gevonden.(mischien heeft Rockstar het wel vrijgegeven, zo niet weet ik het niet) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ik doe PRECIES wat er in het filmpje gezegd en getoond word, alleen kom ik NIET in Liberty City aan... alvast bedankt! Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dan moet je het doen via optie 2, via die missie. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Dan moet je het doen via optie 2, via die missie. Die missie hebbek al lang gedaan... ik speel het op ps2 he:) Bewerkt: 30 juni 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Waar je wel op moet letten in het HIU is je hoogte met de Jetpack. Normaliter verlies je heel langzaam hoogte als je met de Jetpack vliegt, als je daar niet op let kom je te laag in het HIU en dan is het heel lastig om weer naar boven te komen. Het is dus verstandig om op 1 hoogte te blijven vliegen, nu is daar een heel simpel en handig trucje voor: zorg dat je een parachute in je bezit hebt! Met een parachute in je bezit en vliegend met de Jetpack zal je zien dat je een hoogtemeter in beeld hebt. Net zoals je dat ziet als je in een vliegtuig / helikopter vliegt of als je dus met een parachute uit een vliegtuig / helikopter springt. Gebruik deze hoogtemeter om op 1 hoogte te blijven vliegen, op dat filmpje vliegt de maker van dat filmpje zijwaarts om dit te bewerkstelligen. Aan jou de keuze wat voor jou het makkelijkst is. Nog een tip: als je de 'richt-knop' gebruikt met de Jetpack aan zal je juist langzaam hoogte winnen i.p.v. verliezen. En je kan natuurlijk de linker analoge stick van je Dual Shock controller zo houden (klein stukje naar voren) dat je op 1 hoogte blijft en dan zal je snelheid ook iets lager liggen. Succes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Waar je wel op moet letten in het HIU is je hoogte met de Jetpack. Normaliter verlies je heel langzaam hoogte als je met de Jetpack vliegt, als je daar niet op let kom je te laag in het HIU en dan is het heel lastig om weer naar boven te komen. Het is dus verstandig om op 1 hoogte te blijven vliegen, nu is daar een heel simpel en handig trucje voor: zorg dat je een parachute in je bezit hebt! Met een parachute in je bezit en vliegend met de Jetpack zal je zien dat je een hoogtemeter in beeld hebt. Net zoals je dat ziet als je in een vliegtuig / helikopter vliegt of als je dus met een parachute uit een vliegtuig / helikopter springt. Gebruik deze hoogtemeter om op 1 hoogte te blijven vliegen, op dat filmpje vliegt de maker van dat filmpje zijwaarts om dit te bewerkstelligen. Aan jou de keuze wat voor jou het makkelijkst is. Nog een tip: als je de 'richt-knop' gebruikt met de Jetpack aan zal je juist langzaam hoogte winnen i.p.v. verliezen. En je kan natuurlijk de linker analoge stick van je Dual Shock controller zo houden (klein stukje naar voren) dat je op 1 hoogte blijft en dan zal je snelheid ook iets lager liggen. Succes Zallek morgen proberen, nu gaak naar mn bed:p Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Als je echt naar Liberty City kunt gaan, waarom zie ik dan nooit Liberty City waar degene op het filmpje het wel ziet? Er is nooit loading op mn scherm verschenen, aangekomen bij die marker zie ik niets...stijgen heeft geen zin, hebbek zelf geprobeerd... Reageren
JeGe Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Als je echt naar Liberty City kunt gaan, waarom zie ik dan nooit Liberty City waar degene op het filmpje het wel ziet? Er is nooit loading op mn scherm verschenen, aangekomen bij die marker zie ik niets...stijgen heeft geen zin, hebbek zelf geprobeerd... Dan doe je tog iets fout.. Want toen ik SA nog niet op de PC had ging ik ook steeds naar LC via die methode Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.