Jump to content

Hidden interiors

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Als je echt naar Liberty City kunt gaan, waarom zie ik dan nooit Liberty City waar degene op het filmpje het wel ziet? Er is nooit loading op mn scherm verschenen, aangekomen bij die marker zie ik niets...stijgen heeft geen zin, hebbek zelf geprobeerd...

dalen misschien??

soms ben je te hoog.

en wat ook helpt is om met bijvoorbeeld een micro SMG te schieten.

dan zie je aan de kogels of je zakt of niet.

Werkt ook als je wilt weten of iets solid of unsolid is.

solid>vonken

unsolid>geen vonken.

:cya:

Bewerkt: door gaman
Als je echt naar Liberty City kunt gaan, waarom zie ik dan nooit Liberty City waar degene op het filmpje het wel ziet? Er is nooit loading op mn scherm verschenen, aangekomen bij die marker zie ik niets...stijgen heeft geen zin, hebbek zelf geprobeerd...

dalen misschien??

soms ben je te hoog.

solid>vonken

unsolid>geen vonken.

Dalen hebbek ook al gedaan, maar den komt er "loading" (als dat op je scherm komt, dan moet je opnieuw beginnen om naar Liberty City te kunnen),

Met de Micro SMG hebbek ook al gedaan..., zonder succes

Ik heb de Platinum versie, misschien heeft dat er iets mee te maken?...

Alvast bedankt!

Bewerkt: door MegaPilot

dalen misschien??

soms ben je te hoog.

solid>vonken

unsolid>geen vonken.

Dalen hebbek ook al gedaan, maar den komt er "loading" (als dat op je scherm komt, dan moet je opnieuw beginnen om naar Liberty City te kunnen),

Met de Micro SMG hebbek ook al gedaan..., zonder succes

Ik heb de Platinum versie, misschien heeft dat er iets mee te maken?...

Alvast bedankt!

Nee ik heb ook platinum versie. ben net nog in liberty geweest ^_^

maar je kunt ook kijken op wikigta, die manier werkt bijna altijd wel.

HIERRRRR

Bewerkt: door gaman
Geplaatst:
Nee ik heb ook platinum versie. ben net nog in liberty geweest ^_^

maar je kunt ook kijken op wikigta, die manier werkt bijna altijd wel.

HIERRRRR

:D Dat was het filmpje dat ik gister nog zocht, was even vergeten dat er op wikigta ook een link stond, een filmpje gemaakt door Lantyz: >klik< Succes ^_^

Nu een ander probleem, de garage gaat meestal niet open(doordat er gemodde auto's in staan), als ze opengaat en kprobeer er een maverick in te zetten(alle auto's zijn er dan uit), ontploft die, omdat die daar HELEMAAL NIET in past...

Andere methode graag...

Bewerkt: door MegaPilot
Nu een ander probleem, de garage gaat meestal niet open(doordat er gemodde auto's in staan), als ze opengaat en kprobeer er een maverick in te zetten(alle auto's zijn er dan uit), ontploft die, omdat die daar HELEMAAL NIET in past...

Andere methode graag...

Zet 'm er net zo in als dat Lantyz gedaan heeft, met de staart naar achter. Dit zal misschien niet gelijk de eerste 10x lukken, maar het is wel degelijk mogelijk. Het heet ook niet voor niets: "hoe een vrije middag te verprutsen in 10 stappen". :7 Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Andere methode graag...

Zet 'm er net zo in als dat Lantyz gedaan heeft, met de staart naar achter. Dit zal misschien niet gelijk de eerste 10x lukken, maar het is wel degelijk mogelijk. Het heet ook niet voor niets: "hoe een vrije middag te verprutsen in 10 stappen". :7

Ik probeerde hem er zo in te zetten , een paar keer, maar morgen bennek op vakantie tot 11 juli, daarachter zallek wel eens opnieuw proberen:)

Geplaatst:

Andere methode graag...

Zet 'm er net zo in als dat Lantyz gedaan heeft, met de staart naar achter. Dit zal misschien niet gelijk de eerste 10x lukken, maar het is wel degelijk mogelijk. Het heet ook niet voor niets: "hoe een vrije middag te verprutsen in 10 stappen". :7

Ik probeerde hem er zo in te zetten , een paar keer, maar morgen bennek op vakantie tot 11 juli, daarachter zallek wel eens opnieuw proberen:)

Je kan ook de cheat gebruiken dat als je tegen een andere auto aanbotst dat die ontploft.

dan is je auto namelijk onverwoestbaar.

(zet hem uit als je een auto erin zet anders ontploft je heli)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...