plik Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 Hallo, Als ik gta vc aan het spelen ben wil ik vaak van wapen veranderen. Dat kan gewoon allemaal maar op een manier die ik niet fijn vind want ik kan mijn wapen alleen veranderen met gewone toetesen maar niet met de scroll van de muis en dat wil ik graag als ik naar de opties ga kan ik alles erbij instellen behalve dat het kan met de scroll van de muis!!! Weet iemand hoe je het toch kan veranderen dat ik gewoon met de croll van de muis een wapen kan veranderen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Het hoort normaal te werken, mischien als je vc even opnieuw instaleert? Je moet natuurlijk wel goed klikken en dan met je scroll dingetje heen en weer gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
plik Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Dat doe ik ook met dat scroll ding heen en weer gaan maar dan registreert hij het niet :huh: En als ik dat scroll ding inklik moet ik om mijn wapen te veranderen steeds dat ding in te drukken :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 Dat is gek <_< Bij mij staat ie vast ingesteld op Scroll :huh: Kun je bij andere dingen wel scroll instellen? (bv: van target wisselen als je richt op iemand)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.