Svenie Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Met toestemming van Dutchy3010 Met gepaste trots presenteer ik u de inmiddels derde GTA Vice City fotocontest. Zoals de naam al doet vermoeden is het in deze contest de bedoeling om een zo mooi mogelijk foto van een door de organisator gekozen plek te maken. De punten die de deelnemers krijgen hangen af van de stemmen van de overige leden, die in het stemtopic worden bijgehouden. Inschrijven Wil jij de eventuele winnaar worden van deze fotocontest, schrijf je dan in, doormiddel van volgende zaken in een PM naar mij op te sturen: [b]Titel PB:[/b] Vice City FC III. [b]Naam:[/b] [i]Forumnaam[/i] Ik wil graag deelnemen aan de derde editie van de Vice City fotocontest. Overige informatie Deze contest start wanneer tien leden zich hebben ingeschreven. Er zijn drie rondes. Bij de eerste vallen er vier mensen af, bij de voorlaatste drie en uiteindelijk zullen drie mensen om de titel strijden. Deelnemers krijgen, wanneer een nieuwe ronde start een week de tijd om hun foto in te sturen. Deelnemers worden verwittigd wanneer een nieuwe ronde begint en gewaarschuwd wanneer ze nog slechts één dag hebben om hun screen in te sturen. De screen moet zelf gemaakt zijn, en niet worden geript van internet. Is nog iets niet duidelijk, dan kan je je vraag altijd kwijt in het vragentopic. De winnaar De winnaar van deze editie ontvangt hiervoor een plaatsje op de ranglijst, bij de andere fotocontesten. Met andere woorden eeuwige roem. Editie I: NandroDavids Editie II: / Editie III: Jij? Verder ontvangt de winnaar een Badge, die enkel hij of zij mag dragen Deelnemers (VOL!) VWO-er warrock_123_321 Donwell Blizzard Hanneswasco Dastard ..::GhostRider::.. Bassss Thundercover Svenie Gelieve niet in dit topic te posten! Bewerkt: 28 juli 2008 door Svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Ronde 1 Algemeen Het maximum aantal deelnemers is bereikt en dus kunnen we eindelijk aan de eerste ronde beginnen. In deze eerste ronde krijgen de deelnemers een vrijgeleide over de hele stad. De bedoeling is om een mooie foto van een gebouw te maken. Wanneer je een geschikte foto hebt gemaakt kan je deze met volgende informatie naar me opsturen. [b]Naam:[/b] [b]Foto:[/b] [b]Beschrijving:[/b] Inzendings periode De inzendings periode bedraagt een week, wat inhoudt dat ik van iedereen een screen in mijn PM-inbox wil hebben voor 00.00u, Maandag 2 Augustus. Ben je op dat ogenblik op vakantie of heb je iets anders aan je hoofd stuur dan een PM naar mij waarin je je reden duidelijk kunt verwoorden. De periode kan dan eventueel enkele dagen verlengd worden. Regels en tips Mods zijn tijdens deze ronde niet toegestaan. Het gebruik van bijvoorbeeld een programma als Camhack wel. Maak je screens zelf, haal ze niet van het Internet. Zet je HUD-mode en radar in het menu Display uit. Zet je instellingen zo hoog mogelijk. Mooie resultaten kunnen verkregen worden door in een voertuig de camerastand te veranderen zodat je alles door de vooruit ziet. Stemmen Wanneer ik van alle deelnemers tijdig een screen heb verkregen wordt het stemtopic geopend. Hierin kan elk lid een top 3 maken van zijn favoriete screens. Het topic blijft een week open en op het einde van deze eerste ronde vallen er dus vier leden af. Inzendingen Blizzard Beschrijving: Prachtige villa met zwembad Basssss Beschrijving: Vuurtoren bij zonsopkomst ..::GhostRider::.. Beschrijving: Kijk op Ocean Drive met zonsondergang warrock_123_321 Beschrijving: Oud gebouw met balkon Svenie Beschrijving: Hotel in Downtown, Vice City Hanneswasco Beschrijving: Hyman Memorial Stadium bij zonsondergang Bewerkt: 18 augustus 2008 door Svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Ronde 1 uitslag Het stemtopic is gesloten en de uitslag van de eerste ronde is bekend. We hebben een ruime winnaar met maar liefst 28 punten en als dat nog niet genoeg is, was zijn naam in elk lijstje te vinden. De winnaar van deze eerste ronde is niemand minder dan Basssss. Het zilver, met 14 punten minder dan Basssss en dus 12 punten is ..::GhostRider::.. Het brons gaat naar Blizzard met 10 punten. Svenie (9 ptn), Hanneswasco (7 ptn) en warrock_123_321 (0 ptn) gaan ook door naar de volgende ronde na het laten afweten van Thundercover, Donwell, VWO-er en Dastard. Ronde 2 Algemeen In de tweede ronde krijgen de deelnemers opnieuw een vrijgeleide over de hele stad. De bedoeling is om een mooie foto te maken waarbij water een belangrijke rol speelt. Wanneer je een geschikte foto hebt gemaakt kan je deze met volgende informatie naar me opsturen. [b]Naam:[/b] [b]Foto:[/b] [b]Beschrijving:[/b] Inzendings periode De inzendings periode bedraagt een week, wat inhoudt dat ik van iedereen een screen in mijn PM-inbox wil hebben voor 00.00u, Zaterdag 30 Augustus. Ben je op dat ogenblik op vakantie of heb je iets anders aan je hoofd stuur dan een PM naar mij waarin je je reden duidelijk kunt verwoorden. De periode kan dan eventueel enkele dagen verlengd worden. Let op! Wanneer de vakantie eindigd zal deze regel vervallen en wordt geen rekening meer gehouden met het niet kunnen insturen van een screen. Regels en tips Mods zijn tijdens deze ronde niet toegestaan. Het gebruik van bijvoorbeeld een programma als Camhack wel. Maak je screens zelf, haal ze niet van het Internet. Zet je HUD-mode en radar in het menu Display uit. Zet je instellingen zo hoog mogelijk. Mooie resultaten kunnen verkregen worden door in een voertuig de camerastand te veranderen zodat je alles door de vooruit ziet. Stemmen Op het einde van deze ronde vallen er drie leden af. Inzendingen Basssss Beschrijving: The sea... It's great! Svenie Beschrijving: Vice City for lovers! warrock_123_321 Beschrijving: Boot in de zee. Bewerkt: 30 augustus 2008 door Svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Finaleronde uitslag Ja, het is weer zover de derde editie van de Vice City fotocontest is weer achter de rug. Ik denk dat we over een erg bewogen editie kunnen spreken. Enerzijds hebben we weer fantactische foto's zien voorbij flitsen, zoals we dat meestal van de deelnemers gewend zijn, maar anderzijds waren er erg weinig ronden door het afhaken van enkele leden. De ene verliet het forum, bij de andere starte het spel niet meer op en de overige 5 kwamen helaas nooit met een screen aandraven met uitzondering van Blizzard die helaas zijn PM te laat las. Vandaar waren we bij ronde 2 al aanbelandt bij de finale tussen drie leden. Basssss, Svenie en warrock_123_321 kregen de opdracht een screen te maken waarbij water een belangrijke rol speelde. Alle heren stuurden hun screen in en na een week stemmen zijn volgende resultaten in het stemtopic terug te vinden: Op een derde plaatst staat een persoon die het in de eerste ronde geweldig deed. Hij haalde bijna het maximaal van punten met een pracht van een screen. Deze ronde waren de stemmers een stuk minder enthousiast over zijn foto en behaalde hij slechts 6 punten. Op de derde plaats staat niemand minder dan Basssss[/font]. De zilveren plak gaat naar de persoon die het in de eerste ronde erg moeilijk had om met zijn screen een punt te bemachtigen. Hij eindigde daardoor op de laatste plaats, maar ging wel door na het afvallen van vier leden. In deze finaleronde herpakte hij zich echter en kreeg hij erg veel punten van de stemmers. Met 11 punten staat op een tweede stek warrock_123_321[/font]. De eerste plek gaat dus naar de persoon die het in de eerste ronde erg rustig aandeed en geen ambitie toonde op een podiumplek. Helaas besloten de stemmers daar anders over door hem in de laatste ronde 1 puntje meer te geven dan de nummer 2. Met 12 punten is de winnaar van deze derde Vice City fotocontest Svenie[/font]. Ik bedank iedereen die heeft bijgedragen aan deze contest. Hiermee bedoel ik in de eerste plaats de deelnemers, maar ook de stemmers en Dutchy3010 die mij toelating gaf om deze contest te starten. Ook al was deze contest dan niet zo populair, ik hoop toch dat volgend jaar iemand besluit deze opnieuw te starten, want contest met betrekking tot deze GTA mogen niet uitsterven. - Topic is open voor reacties en/of klachten. - Bewerkt: 9 september 2008 door Svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 Allereerst gefeliciteerd Svenie! Je hebt het schitterend georganiseerd, maar net zoals de vorige VC Photo Contest was deze ook niet zo populair voor deelnemers, wat ik zeer spijtig vind want Vice City is echt wel dé beste GTA, maar soit. Bas en Warrock, jullie verdienen de podiumplekken, ik zou er graag bij gestaan hebben, maar door stomme krassen op m'n CD van Vice City kan ik nu niet meer spelen. Bij de volgende editie zal ik waarschijnlijk weer van de partij zijn, en hopelijk moet ik dan niet afvallen omdat ik geen screen kan inleveren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Gefeliciteerd allemaal! Er leuke contest trouwens. Vooral leuk om aan mee te doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Wanneer komt er weer een nieuwe contest? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Wanneer komt er weer een nieuwe contest? Misschien later dit jaar, rond de maand mei, juni. Er zijn verschillende factoren waarmee je rekening moet houden wanneer je contest organiseert. Ten eerste is er nog geen andere contest aan de gang? Ten tweede is de GTA waarmee je een contest wilt organiseren nog populair genoeg en zullen er voldoende leden op afkomen? Zo kan je je ontelbare dingen blijven afvragen. Wat ik dus wil zeggen is dat het nog niet zeker is wanneer er een volgende Vice City fotocontest wordt georganiseerd en wie de taak als organisator op zich zal nemen. Ik zou zeggen gewoon wachten tot het moment daar is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts