Jump to content

Infernus op slot

Recommended Posts

Geplaatst:

Jow!

Ik wil doodgraag die Import/export doen. Maar nu ik de infernus wil gaan halen in SF is ie op slot, ok. Ik rijd naar LV om te zien of er daar geen zitten, niets. Nada, noppes. Hoe kan ik aan een infernus komen, in welk gebied moet ik dan het meest rondrijden?

Geplaatst: (bewerkt)

Op The Strip in LV rijden ze regelmatig en sowieso in de dure/luxe wijken (van elke stad). Als een auto opslot staat moet je even weg en weer terug komen, het is handig om hierbij de Draw Distance zo laag mogelijk te zetten (alleen op de PC). Of je blaast 'm op en loopt weg om later terug te komen. Succes ^_^

@ hieronder: Dat is ook een mogelijkheid. :7 Topic starten en daarna jezelf van antwoord voorzien. :bonk:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Dankje, maar ik heb een sleepwagen gepakt en heb hem naar dat schip gesleept en toen lukte het ook.

Geplaatst:

Dit heb ik zelf ookmeegemaakt, maar je kunt ook wegrijden, en wegvliegen en dan weer terug gaan, en dan kan het zijn dat er 1 spawnt die niet op slot zit:)

Kweet, je probleem is opgelost maar dit is ook een mogelijkheid:)

Geplaatst:
Dit heb ik zelf ookmeegemaakt, maar je kunt ook wegrijden, en wegvliegen en dan weer terug gaan, en dan kan het zijn dat er 1 spawnt die niet op slot zit:)

Zoiets is al gezegd in de post van _KoE_Mzungu

Geplaatst:

Zoiets is al gezegd in de post van _KoE_Mzungu

Ow sorry, te vlug gelezen:)

Geplaatst:

Haha, dat van die sleepwagen. :D

Is ook een manier, alleen ik zou gewoon de carspawner downloaden (pc)

en dan iedere benodigde auto spawnen. :tu:

Geplaatst:
Haha, dat van die sleepwagen. :D

Is ook een manier, alleen ik zou gewoon de carspawner downloaden (pc)

en dan iedere benodigde auto spawnen. :tu:

Of gewooon simpel een savegame downloaden met die gedaan. :schater::schater::bonk: SIMPEL

Geplaatst:
Doe de cheat: EVERYONE IS RICH (PC)

Up - L1 - R1 - Up - Right - Up - X - L2 - X - L1

Dan kun je net zo goed de Carspawner gebruiken.. Even een ID invoeren (ID van de auto > Infernus: 411) en Druk op Spawn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...