milann Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Hoi, Ik heb allereerst al gezocht naar een topic van dit onderwerp. Als ik in de auto stap en de radio op mp3player zet dan doet hij het gewoon, maar als ik opnieuw instap dan begint de radio helemaal opnieuw. Dit vind ik gek, er staat veel muziek in die op de computer staat, wie kan mij verder helpen? :huh: M.v.g. Gta Freak (milann) Alvast bedankt Reageren
plik Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Misschien komt het omdat sommige bestanden niet van mp3 zijn maar van een ander bestand dat moet je ff na checken Reageren
jojogta3 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 volgens mij viel er ook iets te downloaden op gtagames.nl dat ie alles een beetje door elkaar gooit als dat niet zo is dan was dat op een andere site die ik niet mag geven uiteraard :lol: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Dat kan niet anders, live with it... Lang in de auto blijven zitten is de enigste oplossing. Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 bedoelt hij je mp3 speler die je in de USB ingang steekt en dat je die dan kan beluistere in ja auto als je dat op een bepaalde zender zet?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.