Jump to content

microsoft expression web

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen, ik ben een website aan het maken, maar ik deed dat eerst met expression web en daarna uploade ik het naar lycos. Maar nu vind ik dat lycos te veel reclame heeft en ik wil een andere host. Ik heb een account aangemaakt op freehostia, maar nu weet ik niet meer hoe ik een website map moet aanmaken. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Want als je zo´n map hebt word de pagina die je erin opslaat automatisch naar je website geupload. De vorige keer is het me na veel prutsen gelukt, maar het lukt nu echt niet. Kan iemand me helpen.

Geplaatst:

Maak je gebruik van een FTP programma zoals Filezilla? Log dan in op je account (en bij ping typ je 21 als ik het nog goed herinner) en klik dan op de eerste map die je ziet. Upload je pagina in je map en klaar is kees. Ga dan naar mijnaccount.freehostia.com/mijnpagina.html/php/of dergelijke.

Als het goed is heb je zoiezo op je pagina een aantal links staan zoals: /pagina2.html

Als je die dan ook upload ín dezelfde map kan je makkelijk pagina's met elkaar verbinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...