M4X Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150px Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Over een paar dagen Ik post die van mij na die van jou. Iemand?
Heester Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Fantastic is me design naam Dit is mijn inzending:p
KJF Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dit lijkt wel erg op een pre-made en dat mocht juist niet
Heester Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 -_- Ik ben gewoon wat gaan maken, dat mag toch zeker wel ?
KJF Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ja maar je post hem tegelijk, met dat je zegt dat je de battle accepteerd, dit laat het lijken op een premade
M4X Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 -_- Ik ben gewoon wat gaan maken, dat mag toch zeker wel ? Premade betekent dat je een design inzendt die je al een tijdje geleden gemaakt hebt, en dat mag dus niet en dat is wat KJF zegt. Maar als je deze signature net gemaakt hebt dan is het goed, en dan zal ik mijn signature ook zo snel mogelijk posten
Jay; Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Heester Ik vind je signature niet echt geslaagd. Wat me gelijk opvalt is dat pixel-achtige effect waarmee je je sig hebt opgevuld. Het opvullen is gelukt maar het straalt niet echt veel uit. Maar nu je toch voor die kleur bent gegaan kon je net zo goed je border dezelfde kleur maken, net zoals je met je tekst hebt gedaan. Wat kan ik voor de rest zeggen, leuke sig om te hebben maar het straalt niet veel uit. M4X Over deze signature ben ik wat minder tevreden dan je andere signatures. Ik vind hem eerlijk gezegd onder je niveau en ziet er ook niet echt geweldig uit. Toch heeft het veel positieve aspecten zoals mooie effecten op de achtergrond en een bijpassende border. Ook je tekst past er helemaal bij en ik kan wel zeggen dat er in het algemeen de nodige aandacht aan besteed is. Over je render ben ik wat minder tevreden, je had namelijk een betere uit kunnen kiezen maar het blijft toch een redelijk mooie sig. Stem Mijn stem gaan mede door de effecten en aandacht toch naar M4X.
.Levi. Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Jammer van de weinig stemmen, kan het niet vaak genoeg zeggen maar eerlijk is eerlijk. Winnaar M4X +1 punt! Helaas verliezer Heester maar omdat je nog niet in de Ranking staat hoef je gelukkig nog geen punt te verliezen. Closed en updated.
Recommended Posts