vice infernusX Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) wat is je favoriete Water, Land en Lucht voertuig(en) plaats hier een reactie dit zijn mijn favoriete voertuigen de Hunter kun je er lekker op los schieten en de Sqallo omdat ie lekker snel is op het land vind ik de Polaris v8 en de infernus wel mooie bolides Bewerkt: 1 april 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 Hunter natuurlijk en op water de jet ski lekker snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 precies de hunter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Hunter, Jetski en de Infernus. 3 hele goeie voertuigen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 skimmer omdat hij een makkelijke besturing heeft, polaris v8 omdat hij perfect is. ook de pcj 600 omdat hij goed draait (met de handrem) als watervoertuig de boot die je gebruikt bij de smuggling missies. ik weet alleen niet hoe hij noemt en wat de vindplaats is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 skimmer omdat hij een makkelijke besturing heeft,polaris v8 omdat hij perfect is. ook de pcj 600 omdat hij goed draait (met de handrem) als watervoertuig de boot die je gebruikt bij de smuggling missies. ik weet alleen niet hoe hij noemt en wat de vindplaats is je bedoelt vast de speeder die heeft volgens mij geen vindplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Favoriete luchtvoertuig: Hunter, en anders Little Willie Favoriete vaartuig: Jet Ski, en anders Violator Favoriete auto: Stinger, en anders Sandking Favoriete motor: PCJ-600, en anders Sanchez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) skimmer omdat hij een makkelijke besturing heeft,polaris v8 omdat hij perfect is. ook de pcj 600 omdat hij goed draait (met de handrem) als watervoertuig de boot die je gebruikt bij de smuggling missies. ik weet alleen niet hoe hij noemt en wat de vindplaats is je bedoelt vast de speeder die heeft volgens mij geen vindplaats De boot die je gebruikt tijdens Smuggling missies is Jetmax. En die heeft wel een vindplaats, namelijk hier . Inderdaad een mooie, snelle boot. Maar dit vind ik de fijnste voertuigen: Favoriete luchtvoertuig: Hunter, en anders Little Willie Favoriete vaartuig: Jet Ski, en anders Violator Favoriete auto: Stinger, en anders Sandking Favoriete motor: PCJ-600, en anders Sanchez Dat vorige bericht van mij kan weg trouwens Bewerkt: 24 juni 2009 door Maarten11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Favoriete luchtvoertuig: Hunter en Little willie. Favoriete vaartuig: Jet Ski Favoriete auto: Stinger Favoriete motor: PCJ-600 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Biplane en marquis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Luchtvaartuig: Biplane Watervoertuig: Jet Ski (hij is snel ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klophond Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 vlucht is de little willy lekker overal op los knallen, en water is die hoovercraft (ben naam kwijt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin7 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Lucht: Maverick Land: Stinger Water: Jetski Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Lucht: Skimmer Water: Tropic Land: VCPD Cheetah ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik wil niet modderig overkomen maar... is hier geen Favorietenlijstje voor? Jetski en Biplane om toch te antwoorden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.