Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Skimmer. Water en lucht in een ^^. Reageren
gtaers Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 hunter natuurlijk little willie en de jetski Reageren
gumushane-291 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Hunter natuurlijk , zonder hunter was ik nog don of all liars en op de grond banshee of cheeta ,en op water vind ik de jetski eigenlijk maar ook jetmax maar meer de jetski :*D Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Water: Zon speedboot Lucht: Skimmer en hunter Land auto: Infernus Land bike: Pcj en al helemaal streetfighter!!! Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 skimmer omdat hij een makkelijke besturing heeft,polaris v8 omdat hij perfect is. ook de pcj 600 omdat hij goed draait (met de handrem) als watervoertuig de boot die je gebruikt bij de smuggling missies. ik weet alleen niet hoe hij noemt en wat de vindplaats is je bedoelt vast de speeder die heeft volgens mij geen vindplaats De boot die je gebruikt tijdens Smuggling missies is Jetmax. En die heeft wel een vindplaats, namelijk hier . Inderdaad een mooie, snelle boot. Maar dit vind ik de fijnste voertuigen: Favoriete luchtvoertuig: Hunter, en anders Little Willie Favoriete vaartuig: Jet Ski, en anders Violator Favoriete auto: Stinger, en anders Sandking Favoriete motor: PCJ-600, en anders Sanchez Dat vorige bericht van mij kan weg trouwens De landingsbaan van VC is net zo lang van het strand en de andere kant van het eiland Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Skimmer en Sentinel Reageren
Gast Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Lucht:Skimmer (Met een beetje oefening kan je kurketrekkers maken) Land en water:ATV-600 (Enige nadeel is dat hij langzaam is in water...) Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Hunter. Snel en schieten. Squllio Lekker snel en mooi ontwerp Reageren
TomFurga Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 De hovercraft, makkelijk op land en water, en Biker Angel omdat ie lekker rijdt. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 (bewerkt) Op VC een Hovercraft.. ? Mods xD EDIT; Dacht dat het het Vice City forum was, maar dit is Stories xD Faaal Bewerkt: 10 juni 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
Setyyy Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Dat wordt me wat... 1. Maverick; heerlijke besturing + 3 gangleden mee. 2. Landstalker; 3 gangleden mee + goede terreinwagen, handig voor missies over moeilijke eigenschappen 3. Squallo; gewoon lekker snelle boot, goede besturing en handig als je bv. vanaf downtown snel naar een goede Ammu-nation wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.