Zapp Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Ik heb ff een paar vragen: 1. Waar bevindt zich de bike school? 2. Bij de missie dam and blast in LV moet je met een vliegtuig ergens naartoe, maar als ik daar ben zie ik niks. Geen rode ring of wat dan ook. Waar moet ik hier naartoe? 3. Hoe doe je de missie free fall. Die lukt me ook de hele tijd niet, en er staat geen beschrijving bij de walktrough. 4. Ik heb die millie vermoord voor die keycard, maar ik zie hem dan nergens naast haar liggen. Ik heb eht gelukkig daarvoor opgeslagen dus ik kon nog terug, maar waar vind je dan die keycard als je haar hebt vermoord? Reageren
Mathiz Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 de bike school is in west las venturas recht onder het het stadium je moet zeer hoog vliegen en daar is wel zon ring maar je moet wel richting de dam vliegen free fall ik ben ff vergeten welke missie dat is als ik het weet zal ik het zeggen als je bij millie inbreekt kun je hem vinden Reageren
Darts Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Is Freefall die gene met dat vrachtvliegtuig waar je in moet rijden? Daarbij moet je heel hard rijden , dus linker stick naar voren duwen totdat CJ in racehouding zit, niet op guards letten en keihard sjeezen, vervolgens in het vliegtuig iedereen met je VUISTEN afmaken anders ontploft de zooi, kijk uit voor de rollende tonnen, en dan een stel charge plaatsen, af laten gaan en direct erna eruit springen. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Is Freefall die gene met dat vrachtvliegtuig waar je in moet rijden?Daarbij moet je heel hard rijden , dus linker stick naar voren duwen totdat CJ in racehouding zit, niet op guards letten en keihard sjeezen, vervolgens in het vliegtuig iedereen met je VUISTEN afmaken anders ontploft de zooi, kijk uit voor de rollende tonnen, en dan een stel charge plaatsen, af laten gaan en direct erna eruit springen. neej volgens mij is freefall een missie van de vliegschool dat je precies in de roos moet landen. (met je parachuut (of hoe je dat ook schrijft) dan he) Reageren
Zapp Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 de bike school is in west las venturas recht onder het het stadiumje moet zeer hoog vliegen en daar is wel zon ring maar je moet wel richting de dam vliegen free fall ik ben ff vergeten welke missie dat is als ik het weet zal ik het zeggen als je bij millie inbreekt kun je hem vinden En hoe breek je dan in bij die millie? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) de bike school is in west las venturas recht onder het het stadiumje moet zeer hoog vliegen en daar is wel zon ring maar je moet wel richting de dam vliegen free fall ik ben ff vergeten welke missie dat is als ik het weet zal ik het zeggen als je bij millie inbreekt kun je hem vinden En hoe breek je dan in bij die millie? Je moet gewoon voor het huis staan en dan zie je zón geel driehoekje. En dan kun je naar binnen. Zodra Millie gedood is word je gebeld op je mobiel. Bewerkt: 5 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
jojogta3 Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 1.vlak bij het stadium en vlak bij het vliegveld 2.helemaal hoog in de lucht is een rood rondje 3.dan moet je achter die jet in het rode rondje vliegen en dan komt filmpje (was dat die missie?) 4.haar doden en dan belt woozie je en dan moet je in d'r huis die keycard pikken Meer vragen??? B) :lol: :o :huh: Reageren
Joriz Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Veel van deze antwoorden kan je vinden in de walkthrough op http://faq.gtasanandreas.nl Reageren
Tmzom Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Heey... De missie Free Fall is toch helemaal niet moeilijk :huh: Je moet als je springt zorgen dat je er redelijk goed boven hangt, en als je goed er boven hangt, moet je gewoon rondjes draaien Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Veel van deze antwoorden kan je vinden in de walkthrough op http://faq.gtasanandreas.nl vind ik goed gezegd.. erger mij aan vragen waar al een antwoordt op te vinden zijn op het forum... ik hoop dat ik ook zoweinig mogelijk fouten maak hierin <_< Reageren
jojogta3 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 ja zo als mensen al zeiden walktrough Reageren
azert Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 ik heb millie hele maal niet gedood als ik 25% had gaf ze mij die :huh: Reageren
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Dat hadden ze mij ook verteld Dat je haar helemaal niet hoefd te vermoorden Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Dat hadden ze mij ook verteld Dat je haar helemaal niet hoefd te vermoorden Nee inderdaad je moet haar niet vermoorden. Je kan ook met haar daten tot de 25%. Maar als je haar vermoord gaat het natuurlijk VEEL sneller. Maar dan heb je ook haar pakje niet als je 100% hebt. @Tmzom:Je handtekening is VEEL te groot! :huh: Bewerkt: 13 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
dudedude Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Dat hadden ze mij ook verteld Dat je haar helemaal niet hoefd te vermoorden Nee inderdaad je moet haar niet vermoorden. Je kan ook met haar daten tot de 25%. Maar als je haar vermoord gaat het natuurlijk VEEL sneller. Maar dan heb je ook haar pakje niet als je 100% hebt. @Tmzom:Je handtekening is VEEL te groot! :huh: maar aan dat pakje heb je niks want die krijg je in een missie dat je haar moet achtervolgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.