chasmen Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Mercenaries Dit lijkt me een vet spel. Ik zit te denken om hem te bestellen (reserveren). Is het wel de moeite waard? Goede dingen vind ik wel dat het een mix van GTA en oorlog game is. In de trailer heb ik vette wagens, tanks, boten, vliegtuigen, heli's en monstertrucks gezien. Ook gebouwen die kapot kunnen, en veel explosieven Andere dingen die ik me afvraag: -Zijn de graphics oké. -De peds in de steden. -Toegang tot gebouwen. -De grote van het spel. -Is het niet allemaal te overdreven. Vertel ook zelf wat je leuk lijkt, of wat je minder vindt. Ook of je hem zou kopen wel/niet. Let wel, 4 of 5 sept komt hij pas uit, qua graphics is het miss nog niet af. Dit zou me erg helpen. Grt, Chasmen Bewerkt: 30 juni 2008 door chasmen Reageren
Dieko Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hel lijkt een leuke speel maar niet zo goed als gta 4 denk ik maar ik zou eerst een demo spelen of uitproberen of die leuk is. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) hij is gewoon zeer vet. ik kan niet wachten en ik zou hem zeker halen. vooral als je de eerste deel hebt gespeelt. Bewerkt: 30 juni 2008 door powerpats Reageren
SWYV Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) hij is zeker de moeite waard om te spelen als jij je woede wilt afreageren, het gaat vooral om de bepaalde vijanden lokaliseren vermoorden ofwel hem als gevangenen te nemen, ..... maar ik heb mij echt rot geamuseerd met dit spel en ik kijk heel erg uit naar Mercenaries 2 Oostzaan, Mercenaries 2 is idd nog niet uit maar de eerste deel is al jaren te koop hoor =) -Zijn de graphics oké. ja zeker voor een oude spel vind ik graphics maar de psychics zijn geweldig zoals ontploffingen graphics maar ik speel hem op Xbox360 kan ook daaraan liggen hoor tegenover een PS2 versie -De peds in de steden. ja er zijn peds maar niet zo erg veel aangezien er ook veel van de vijanden rondlopen, en andere steden onder de Allied soldaten -Toegang tot gebouwen. jammer genoeg is er geen interieur gemaakt maar de map is wel onwijs groot hoor dus geen interieur is nodig lijkt me -De grote van het spel. heel erg grote map (en er zijn wel 2grote mappen in totaal + enkele mini mapjes -Is het niet allemaal te overdreven. bwa hangt ervan af hoe erg gewelddadig jij wilt spelen, niet te gewelddadig = niet overdrijven maar hoe erg jij speelt hoe meer zotter (vooral met cheats xD Bewerkt: 11 juli 2008 door SWYV Reageren
chasmen Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Dank SWYV voor je antwoord. Ik weet nu zeker dat ik hem ga kopen, alleen nu nog wachten tot hij uitkomt Bij Mercenaries2 zouden er dan verschillen inzitten tussen de PS2 versie en de PS3 versie? Want als de PS3 versie PS2 kwaliteit heeft zou ik dat wel weer jammer vinden. Is de multiplayer ook de moeite waard? Bewerkt: 11 juli 2008 door chasmen Reageren
SWYV Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 de eerste spel is al jaren uit en de 2de spel komt normaal gezien eind augustus dit jaar nog over de playstation graphics kan ik niks zeggen aangezien ik niet zo'n Playstation speler bent maar normaal gezien zal de PS2 versie wel minder mooier graphics tonen dan een PS3 hoor over de multiplayer, de eerste deel zit er geen geloof ik maar ben ook geen multiplayer speler Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Zou er een demo komen? Reageren
Chou Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Het ziet er veel beter uit dan Bad Company Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 beter mmmh weet ik niet.. maar leuker lijkt me het wel Reageren
.Mic Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 pff ik heb de demo gespeeld van Mercenaries 2 op de PS3, en die viel me echt heel erg tegen. De graphics zijn erg lelijk vergeleken met andere spellen die ik heb (UT3, GTA IV, Bad Company etc) en de gameplay vond ik maar vreemd. Vijandelijke gebouwen hebben raampjes waar vijanden half uitsteken en met rocket launchers op je schieten, en ze respawnen ook oneindig als je die dood schiet, tenzij je het hele gebouw opblaast. Dit maakt het best moeilijk en heel irritant. De voertuigen en hun physics zijn ook niet echt geweldig vind ik, als je gta iv gewend bent, maar wat dan wel weer leuk is en niet in GTA kan is een C4 op een motor zetten, ergens opaf rijden, er af springen en dan boem doen als de motor richting vijanden gaat Maar mischien vinden andere mensen dit spel wel leuk, meningen verschillen. Het is gewoon dat realistischere en serieuzere spellen meer mijn smaak zijn. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Is er een demo van mercs 2 op de ps3 ? waar staat ie dan bij de ps store ? Reageren
oostzaan Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik zag hem ook niet,, maar dat maakt niet uit want ik heb het spel Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 en....leuk? was het de moeite en het geld waard??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.